Branding prostřednictvím Úvodní fotografie

Cover photo neboli ÚVODNÍ FOTO má obrovský marketingový potenciál. Může být skvělým doplňkem a nástrojem pro exponování vašeho brandu, zviditelnění se, vystiženi nabídky pracoviště, seznámení s týmem zaměstnanců kliniky. Úvodní foto se zobrazuje v záhlaví vašeho profilu a může během pár vteřin natolik ovlivnit pozornost potenciálního pacienta, že se právě tady rozhodne zdržet.

1
Ukázka úvodního fota na profilu kliniky.

Neváhejte udělat dobrý dojem na první pohled, probuďte v sobě kreativního ducha, odlište se od konkurence, upoutejte pozornost, zdůrazněte svou jedinečnost.

Představte celý svůj pracovní tým

Na úvodním foto můžete představit všechny zaměstnance, bez kterých by nebyl možný správný chod kliniky či ordinace - počínaje asistentkami, recepčními, přes sestřičky a kosmetology až po všechny lékaře. Možnost seznámeni s personálem sbližuje pacienty s doktory a usnadňuje pozdější komunikaci.

Důležité události

Slavíte výročí, jelikož vaše pracoviště funguje například už 20 let? Máte nové sídlo nebo jste rozšířili prostory? Získali jste prestižní ocenění? Na úvodním fotu můžete o tom informovat současné, ale i budoucí pacienty. Avizujte důležité události a okamžiky, které vás naplňují hrdostí.

Informujte o novinkách

Provádíte zákroky novou metodou, o které vaši pacienti ještě nevědí? Změnila se nebo rozšířila vaše nabídka? Zakoupili jste nová zařízení pro výkon estetických operaci? Úvodní foto vám pomůže dostat tyto informace do povědomí pacientů.

Logo ve službách kliniky

Logo je součást vaší značky, grafický symbol, vizuální zkratka, díky které si vás lidé pamatují a spoléhají na vaši kvalitu. Chcete, aby bylo lépe rozpoznatelné? Věnujte mu náležitou pozornost na úvodní a profilové fotce.

Pozadí jako portfolio

Představte na pozadí portfolio nejdůležitějších výkonů prováděných ve vaší ordinaci / klinice.

V jednoduchosti je krása

Vaše sdělení prostřednictvím úvodního fota by mělo být jasné a čitelné. Není potřeba hýřit barvami a tvary. Mějte na pamětí, že velká část uživatelů si prohlíží stránky na přenosných zařízeních, kde drobné detaily mohou uniknout.

Profilové a úvodní foto jako celek

Pokuste se o to, aby obě fotky tvořily celek. Logo kliniky může skvělé doplnit fotografie všech lékařů. Fotografii lékaře doplní panoramatická fotka pracoviště, momentka z operačního sálu, ale i ukázka konzultace s pacientem či graficky znázorněné motto.

Stanovte si cíl

Úvodní foto může mít různý účel. Přemýšlejte o tom, co je pro vás právě teď důležité. Nemějte obavy, že vaše sdělení přestane být aktuální. Fotku můžete kdykoliv vyměnit.

Postarejte se o kvalitu

Nezapomeňte, že úvodní foto je výkladní skříní vašeho profilu. Pokuste se, aby bylo co nejlepší, mělo by mít určité parametry a kvalitní rozlišení. Neváhejte nás kontaktovat. Manažeři z Estheticonu vám rádi poradí.

Technické požadavky

Rozměry fotografie 1980 x 560 px, soubor jpg nebo png, max. 150 kB. Přijatelné formáty: .jpg, .png.

Obrázek se přizpůsobuje rozlišení obrazovky a velikosti okna, v kterém se zobrazuje. Názorná ukázka na následujícím videu >>

Cena produktu

1 500 Kč / rok

Jak objednávat?

Svůj zájem ohlaste svému Estheticon manažerovi a fotografii pošlete na jeho e-mailovou adresu. V předmětu zadejte název: "Uvodni foto".

Kontaktujte nás

Aktualizováno: 18.5.2017

Důležité odkazy

O nás
Propagace
Pravidla
Užitečné tipy
Pro novináře
Volné pozice