Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Malá prsa po augmentaci

Uzivatel
23. 2. 2007 · Poslední odpověď: 27. 2. 2007

Dobrý den, před 10-ti měsíci jsem byla na augmentaci. Původně jsem měla prsa malá, hodně povislá a "prázdná". Dostala jsem anatomický implantát 250 ml. Již při konzultacích jsem se ptala lékaře, zda to není málo a zda mi i anatomický vyplní vrch prsou, který byl prázdný. Ujistil mě, že ano, dnes však vidím, že jsem udělala velkou chybu, že jsem přistoupila na jeho návrh. Prsa mám malá, povislá, velmi měkká a prázdná. Jsem zoufalá, nespokojená, naštvaná. Co mi doporučujete? Děkuji.

Reklama

odpovědí (6)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Otakar Lucák
Praha . 27. 2. 2007
Naše odpověď : stále stejný problém . A také velmi častý laický požadavek a představa- hodně povislá prsa ale nejde zvednou a vyplnit sebevětšími implantáty. Nejdříve se musí provést modelace a pak teprve vkládat implantáty nebo obojí najednou. Kolika pacientkám jsem to již běhěm tech let vysvětloval, a přesto šly jinam a pak přišly po nějaké době zpět ve stejném stavu jako Vy a některé i plakaly. Naštěstí je to řešitelné. I když ne snadno a ne vždy lze dosáhnout zcela ideálního výsledku.S pozdravem MUDr.Lucák,Ostrava
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Řiďte se radami doc. Duškové, ty jsou správné. Zdravím
Premium
MUDr. Libor Polák
3 adresy v Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj... . 23. 2. 2007
Dobrý večer.Dle mého názoru váš problém vyřeší pouze výměna implantátů za větší.Samozřejmě jejich velikost lze stanovit až při osobní konzultaci.Jestliže Vám bude vyhovat jedno z mých pracovišť v Brně,anebo na severní Moravě,rád Vám tuto konzultaci poskytnu.S pozdravem,MUDr.Libor Polák,********
1. opravu anebo alespoň finanční náhradu prodiskutovat s původním operatérem
2. v případě finančního vyrovnání navštívit zkušenějšího