Zeptejte se lékaře Vyřešte své pochybností!

Doplnění chybějícího objemu tváří, v drobnějším obličeji s jemnou kůží

Radmila · Černošice · Vytvořeno: 24. 10. 2020 · Aktualizace: 28. 10. 2020

Dobrý den. Ráda bych se někam nasměrovala, kdo poradí a pomůže. Nechci tedy žádnou operaci, tedy lifting. Mám ho za sebou asi před více jak 10 lety a už nechci. Vím, že je mnoho metod, a protože jsem laik, rada si nechám poradit, když se mi to bude líbit. Ráda bych lékaře asi z Prahy, neb sama žiji v Jílovém u Prahy. Lékaře hledám citlivého, ale přímého. Je mi 64 let a starám se o sebe. Jenže ono je to čím dále těžší :) Moje ošetření bych viděla tak v půli listopadu. Chtěla bych se tedy rovnou asi i objednat, pakliže si vyberu. Možná bych šla i do liposukce bříška, ale bez narkózy. Jsem majitelkou RS. Jsem jinak ale fit a chodící. Ale když nemusím narkózu, tak se jí vyhnu. Musela jsem sem napsat o jaký výkon mám zájem, ale já nevím, zda se hodí jen výplně jak se zde nabízí. Kolikrát je to sada ošetření...a to nechávám na osobní konzultaci.

Děkuji za info. Radka

5 odpovědÍ

Všechny odpovědi na tuto otázku jsou od skutečných lékařů
  • ABClinic Art & Beauty

Nejlepší odpověď
    27. 10. 2020 ·

68 odpovědÍ

Milá paní Radmilo,
    záleží na tom, čeho přesně chcete dosáhnout. Obličej v průběhu let ztrácí objem, elasticita kůže se snižuje a tím celkové kontury obličeje povolují a tkáň klesá ve směru působení gravitace. Na obrázku vidím výrazný pokles tkání a ztrátu objemu. U moderních forem estetické péče se snažíme včas stimulovat hlubší vrstvy tkání a působit proti stárnutí. Pouhé doplnění objemu by u Vás mohlo vést k objemové hyperkorekci, jak to často vidíme. Proto bych nezatracoval operativní metody. Ve Vašem případě bych jako ideální řešení viděl face lift + neck lift, fatgrafting k doplnění objemu a laserový resurfacing pro optimalizaci pleti. Vše záleží na klientce, jak velmi chce svůj vzhled zlepšit.