Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Široký hrudník - velikost implantátu

Anonymní
msedova833234
Ostrava · Vytvořeno: 18. 12. 2019 · Poslední odpověď 20. 8. 2020

Dobrý den, v dubnu mě čeká augmentace a menší modelací. Chci prsa větší, teď mám povislé menší 2 a dohodla jsem se s lékařem že se vloží 400 ml. Mam165/66 a širší hrudník. Má s tím někdo zkušenosti? Co jsem viděla foto tak i 490 ml nevypadá je jsou moc velké. Dekuji za odpovědi

7 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    VeroEstheticon
    20. 8. 2020

    Ahoj msedova833234!

    Jak ti dopadla operace? Doufám, že vše šlo bez problémů. Mně k předvýběru velikosti implantátů pomohla aplikace Mentor Visualizer: https://www.medimplant.cz/jakou-velikost-implantatu-zvolit/

    Samozřejmě je to pouze orientační, ale pro získání první představy o velikosti je tahle appka dost užitečná :)

    Měj se krásně!

  • Anonymní
    sieg6144917
    13. 1. 2020

    Dobrý den, pokud máte širší hrudník, je dobré zvolit správný tvar implantátu se širší základnou. Polytech je má ve svém portfoliu. Pokud byste chtěla, rádi vám domluvíme konzultaci u plastického chirurga, který má zkušenosti s tímto tvarem implantátů. Vyzkoušíte si je ve speciální podprsence a sama uvidíte (ucítíte:-), jak dekolt bude s implantáty vypadat. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat *******************************

    Váš Polytech

  • Anonymní
    Motiva
    13. 1. 2020
    Nejlepší komentář

    Dobrý den, paní Šeďová,

    pokud byste měla zájem, můžete dorazit k nám na 3D animaci, kdy nasnímáme Váš hrudník a můžete vyzkoušet různé velikosti implantátů. Budete tak mít poměrně přesnou představu o výsledku.
    Animace je bezplatná a objednat se můžete zde: **************** (Čestlice u Prahy).

    Hezký den,
    Tým Motiva

  • Anonymní
    msedova833234
    3. 1. 2020

    Dobrý den, můžete mi prosím poslat foto?Na Vašem profilu žádné nemůžu najít.Dekuji ?