Nespavost po botoxu?

Nespavost po botoxu?

Fefe  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 20 odpovědí
  • 16 Likes
Dobrý den, prosím, je možné trpět nespavostí (poruchy spánku) po botoxu?Problémy začaly cca 14 dni po aplikaci a trpím i tlakem v oblasti čela a mírně pokleslým víčkem.Případně kdy se vše vrátí do normy?Děkuji za odpověď
MUDr. Jaroslava Kačírková  |  Premium member  |  Otorinolaryngologie  |  Černošice
  • 623 odpovědí
  • 116 Likes
Dobrý den, s poruchou spánku jsem se dosud nesetkala a ani není popisována.Pokleslé víčko jistě s aplikací souvisí.Normalisace do 3-6 měsíců.Kontaktujte aplikujícího lékaře.
MUDr.J.Kačírková Medilip
Fefe  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 20 odpovědí
  • 16 Likes
Dobrý den paní doktorko, poruchy spánku jsou popisovány při aplikaci do jiných částí těla (ruka, močový měchýř), proto si myslím, že nelze zcela vyloučit, u citlivějších jedinců, ani při kosmetických zákrocích.
SKIN CARE Liberec  |  Premium member  |  Liberec
  • 101 odpovědí
  • 49 Likes
Dobrý den,

nespavost nepatří mezi popsané nežádoucí účinky po aplikaci botoxu a ani já jsem se s ní ve své praxi zatím nesetkala. K pokleslé víčka naopak dojít opravdu může. Mělo by samo odeznít po odbourání botulotoxinu. Jeho délka je indoviduální, obvykle 4–6 měsíců. Pokud máte jakékoliv pochybnosti, spojte se s lékařem, který prováděl zákrok.

Hezký den,

MUDr. Xenie Kučerová
SKIN CARE Liberec
www.skincareliberec.cz
Ivana  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 10 odpovědí
  • 3 Likes
Dobrý den, mám 14 dní po aplikaci botoxu a mám obě spadlá víčka,bolesti hlavy a pálení do očí.Botox mám po čtvrté a předtím se mě to ještě nestalo.Sla jsem s tím k lékaři ,který mě aplikoval botox a náhodou jsem tam potkala paní, která měla úplně stejný problém.Lekar nám sdělil ,že se to stane a že vše odezní.Ja jsem tedy poněkud znepokojená a mám pocit jestli to nemůže být špatným vpichem,nebo typem botoxu či snad pokud je aplikace botoxu už vícekrát začne se projevovat více nežádoucích účinků.Nevim zda se mě příště můžou zase projevit tyto komplikace Děkuji mockrát za odpověď.

Reakce na Ivana

Fefe  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 20 odpovědí
  • 16 Likes
Dobrý den paní Ivano, ta paní měla pokles víček, nebo taky trpěla nespavostí?

Reakce na Fefe

Ivana  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 10 odpovědí
  • 3 Likes
Dobrý den, pokles víček, spadlý botox do spodniho čela,měla to horší než já.Take neměla botox poprvé a ještě se s tímhle nesetkala.Moc času jsme už neměli dál o tom spolu popovídat,ale byla z toho taky dost nešťastná.

Reakce na Ivana

Ivana  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 10 odpovědí
  • 3 Likes
Prvních 14 dní jsem měla bolesti hlavy,slzení oči a napuchla víčka , krásně otevřené oči byli pryč sice čelo se vyžehlí ,ale teď to vypadá,že potřebují spravit vrchní víčka.

Reakce na Ivana

Fefe  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 20 odpovědí
  • 16 Likes
Chodím již několik let na vyplne a botox a ze zacatku bez problémů. Až poslední dva roky vše špatně. Začalo to pokleslym jedním vickem a to poměrně výrazně, po pul roce jsme botox vynechali, poté noční pocení a buzení se a nyní, jak píši výše, krom jiného, už měsíc nespim. Doufám, ze to, s odeznenim účinku botoxu, přejde. 😞 Botox již nechci.

Reakce na Fefe

Ivana  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 10 odpovědí
  • 3 Likes
Fefe aplikaci botoxu Vam provadi stale stejny lekar? Me nyni aplikoval o neco více a myslim, ze me to pichnul moc nizko proto to spadlo na víčka.

Reakce na Ivana

Fefe  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 20 odpovědí
  • 16 Likes
Stále stejná lékařka již asi 5 let a první problém jsem měla cca po 3 letech a zhoršuje se to.Již před půl rokem jsem zaznamenala horší spánek a teď nemůžu usnout vůbec.Levé víčko mi od té doby spadne pokaždé, i když méně než poprvé.První roky bez problémů.

Související recenze a zkušenosti

Související indikace

Doktor ve Vašem okolí