Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Nepovedená rhinoplastika

Anonymní
Andy472065
Brno · Vytvořeno: 18. 4. 2017 · Poslední odpověď 30. 8. 2020

Dobrý den,

dne 29.3.2017 jsem podstoupila kompletní rhinoplastiku. Měla jsem dle lékáře trošku větší nos. Domluva byla nos zjemnit (seseknout kost o max.2-3 mm, jemně zúžit kostěnou část a nepatrně zúžit i měkkou část - "bambulku"). Něměla jsem nos s nijak výrazným hrbem ani orlí, ani vybočený. Prostě jen mělo jít o to, aby se nepatrně zjemnil. Po sundání sádry jsem ale málem omdlela hned v ordinaci. Místo rovného a jemnějšího nosu jsem měla pršák, který vypadal spíš jako prasečí nos. Po týdnu od sundání sádry špička trochu klesla, ale pořád je z profilu vidět, že špička je pořád nahoře a navíc mám ještě větší bambulku, než jsem měla. Byla jsem už lékaře na kontrole a i on sám mi řekl, že nechápe, proč mám takový pršák a že ta špička mu "vyjela" už při operaci. Nechápu, proč s tím tedy něco neudělal hned při operaci. Nyní provádím tlakové masáže a nos si zkouším i lepit, ale přijde mi, že to drží tak hodinu po sundání náplasti a pak mi zase vyjede nahoru. Chtěla bych se zeptat, jestli je možné, že by to ještě kleslo a bambulka se zmenší nebo co od toho mám očekávat? Jsem z toho nešťastná, protože mě to naprosto změnilo a hlavně se s novým nosem vůbec sama sobě nelíbím. Jak projdu kolem zrcadla, tak se mi chce brečet. Kdy je možná reoperace a jaká jsou rizika? je lepší jít ke stejnému lékaři nebo jít raději jinam i za cenu, že si musím zaplatit celou operaci znovu? Byla jsem v Brně u vyhlášeného lékaře, který má praxi desítky let a operuje i v zahraničí. Nevím, kde se stala chyba. Prosím, poraďte mi lékaře, který má s nosy zkušenost na špičkové úrovni. Je to část těla, kterou neschováte a já se kvůli tomu vyhýbám okolí i přátelům. Děkuji. Andy

24 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    Karol0707
    30. 8. 2020