Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Menší oči po plastice víček - grafická názorná ukázka

Anonymní
sovina
Olomouc · Vytvořeno: 28. 4. 2017 · Poslední odpověď 21. 9. 2022

Obnovuji téma \"menších -či prasečích očí\" po plastice víček....Několik žen si tu na tento problém stěžovalo...ale podle mě (ač jsem laik) se jedná o optický klam.....Aby se oko zmenšilo,musela by se délka oka samotného zkrátit ,což plastikou víčka nelze...tam se řeší víčko ,nikoliv oko jako takové....Ale stane se optický klam a to ten,že pokud operatér vyřízne větší množství kůže v oblasti středu víčka... a méně nebo podobně odebere i kůže směrem k vnějšímu koutku.. bude nejvyšší bod výšky víčka uprostřed oka (viz spodní foto) ... délka oka ale zůstává stejná jako byla před operací..(opět viz foto dvou absolutně identických fotek ) na spodní fotce je výška víčka větší ...takže oproti horní fotce oko působí kratší a méně mandlové...fotky jsou ale jinak zcela identické.....Veřte dámy, že je to optický klam....Nejsem chirurg ale při retuších fotek přesně vím, co komu chybí ke kráse.. a jsou to tvary a vzdálenosti jednotlivých položek ve tváři........Aby k efektu prasečích očiček nedošlo,musel by operatér, podle mého názoru, nakreslit línie odebrání kůže s velkým rozmyslem a to tak,aby ve středu oka bylo odebráno kůže méně a ke konci oka se množství zvětšovalo....Zachoval by se tím možná více mandlový tvar, po kterém všechny toužíme.

13 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    Luzinka
    21. 9. 2022

    Já mám zase zkušenost takovou, že jsem týden po vrchních i dolních. Spodní víčko mi doktor vytáhl směrem k zevnímu koutku, tím se mi zmenšila oční štěrbina o polovinu, oči mám přivřené. Jestli mi to tak zůstane, tak nevím, jsem totálně v háji. Všude mě to táhne, bolí mě hlava. Měla jsem krásné velke oči...a teď? S timhle se nikdy nesmirim

  • Anonymní
    Luzinka
    21. 9. 2022