Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Povislá prsa po augmentaci

frejka
24. 3. 2009 · Poslední odpověď: 26. 3. 2009

Dobrý den, napsat sem jsem se odhlodlávala docela dlouho, ale hlavně jsem si nebyla jistá, co se vlastně stalo, až po konzultaci s dalšími, kteří zákrok absolvovali také, jsem si jista, že je "něco jinak".

V říjnu 2008 jsem podstoupila augmentaci. Mám anatomické implantáty ve velikosti 275 ml. Poprvé asi týden po operaci jsem si všimla nesouměrnosti prsů a dále i přes otoky, toho, že jsou poněkud povislé, což byl přes hlavní důvod toho, proč jsem se k augmentaci odhodlala. Na můj dotaz, proč tomu tak je, jsem se od operatéra dozvěděla, "že se to spraví a musí se to vytahat". Po vymizení otoků mám prsa hodně povislá,k hodně od sebe a řekla bych dokonce, že ještě více nevzhledná, než před zákrokem. Také s tím jsem se obrátila na lékaře a on mi sdělil, že mám jasné kapsuly, aniž by se prsu dotknul a zapřel zcela jeho původní tvrzení, že se prsa musí "vytahat". Hodně jsem si o kapsulách přečetla a zdá se, že nic takového nemám, žádná zatvrdnutí tam nejsou, dokonce naopak, prsy jsou měkké a bezbolestivé. také mám za to, že bez hmatového vyšetření, je takový resultát špatný. Zda mám kapusly či ne, to ale nejsem samozřejmě schopna sama posoudit. Musím se přiznat, že se mi chce nad výsledkem brečet. Mám tedy dotaz, zda existuje něco jako modelace po augmenatci, která by prsům dala pěkný tvar zbavila je asymetrie (jedna bradavka je podstatně níže než druhá - což bylo patrné ode dne operace) a dále prsy pozvednout a pokusit se o jejich přiblížení (mám je skutečně hodně na straně). Děkuji předem za Vaše odpovědi. Jen velmi nerada Vás obtěžuji ale jsem skutečně z výsledku smutná, moc jsem se těšila, že ve svých 40ti letech budu mít konečně pěkná prsa.

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
MUDr. Robert Remeš