Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Jakou velikost implantátu vybrat?

Anonymní
Hanka499663
Ostrava · Vytvořeno: 5. 5. 2017 · Poslední odpověď 9. 5. 2017

Dobrý den, byla jsem na konzultaci s lékařem ohledně zvětšení prsou. Dříve jsem měla velké prsa, potom jsem zhubla, odkojila 2 děti (každé přes rok). Dnes mi tam moc nezbylo :-) Rozhodla jsem se pro vyplnění implantátem. Bylo mi řečeno, že pro mě by byla vhodná velikost 475 ml (pravé prso mám trochu menší), že budu mít větší 3, spíš 4. Když nad tím doma tak přemýšlím, zdá se mi, že je to asi moc. Chtěla bych znát více názorů - zda nezvolit i modelaci ??? Děkuji za odpovědi.

15 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    sona255571
    9. 5. 2017
    Nejlepší komentář

    Ahoj Hanko, můj názor na vaše prsa z fotek. Máte prsa pěkná, jsem dva roky po augmentaci a mám také po dvou dětech. Osobně vaše obavy z navrhovaných ml plně chápu ale pokud absolvujete minimálně dvě konzultace tak sama si vyberete operatera kterému budete důvěřovat. Já by la také u dvou první navrhoval 400 ml mentor střední profil a druhý 520 ml arion vysoký profil. Byla jsem v šoku ale zvolila jsem druhou variantu a jsem max spokojená měřím 174 cm a vážím 65 kg nikdo nepozná že jsou umělá protože jsou naprosto přírozena. Jsem ráda že jsem si zvolila tu druhou možnost protože implantát je uloženy částečně pod sval a tím je docíleno že mají kapkovity tvar vůbec netrčí a jsou krásně měkké. Zvolila jsem pana primáře Vřeského. Hodně štěstí při výběru.

  • Anonymní
    Hanka499663
    8. 5. 2017

    Děkuji moc všem za odpovědi. Určitě budu ještě investovat do dalších konzultací.

  • Anonymní
    Missy_X
    7. 5. 2017