Zeptejte se lékaře Vyřešte své pochybností!
domces

Názor odborníka na zvětšení prsou

Domces · Vytvořeno: 6. 2. 2017 · Aktualizováno: 8. 2. 2017

Dobrý den,

zajímal by mě názor odborníka. Dne 22.2. 2017 jsem objednaná na zvětšení prsou. Konzultovala jsem s lékařem zákrok a navrhl mi implantát MENTOR PLUS profile 450 - 500- 550 (ev. MOTIVA střed. prof.). Obvod pod prsy je 80 cm. Nechci, abych měla prsa moc velké.

Děkuji za názory

8 odpovědí

Všechny odpovědi na tuto otázku jsou od skutečných lékařů
  • MUDr. Martin Paciorek

MUDr. Martin Paciorek

Nejlepší odpověď
    7. 2. 2017 ·

16 odpovědí

Dobrý den, pokud si nejste velikostí úplně jistá, pak by bylo nejlepší ještě jednou kontaktovat operatéra, kterého jste si vybrala, ať Vám znovu vysvětlí, proč Vám danou velikost vybral. Tady podle fotky "správnou" odpoved nedostanete. S pozdravy Martin Paciorek

• MUDr. Jiřina Šilhánková

MUDr. Jiřina Šilhánková

8. 2. 2017 ·

72 odpovědí

Zkoušela jste si velikost sizery, jste vysoká a přiměřené váhy, co je teď se může změnit. Rozhodnutí bych nechala na vašich pocitech a operatérovi... pro mne 450 jsou již objemově á náročnější implantáty, ale také jsem je vložila spokojené paní z Austrálie stejné výšky jako vy.

• MUDr. Jiřina Šilhánková

MUDr. Jiřina Šilhánková

7. 2. 2017 ·

72 odpovědí

Dobrý den, je úspěch kolik lékařů se zastavilo a chce Vám pomoci. I lipografting třeba přístrojem body jet by Vám pomohl.
    Výběr značek je dobrý. Mentor i Motivy, které vypadají velice přirozeně. Minulý týden jsem klientce vložila 375 při menším objemu prsní žlázy ... a je to pěkné a víc ani gram.
    Záleží na obvodu hrudníku, výšce vaší postavy, vaší váze a hlavně zdravosti prsní tkáně. Velké implantáty budou náročné pro sport a gravitace může zase změnit po kratším čase tvar prsou než malé.
    Mějte se.

• doc. MUDr. Libor Streit, Ph.D.

doc. MUDr. Libor Streit, Ph.D.

7. 2. 2017 ·

17 odpovědí