60 let - operace horních víček

Stojí to za to

O lékaři

Hodnocení:
60 let - operace horních víček
Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

Chtěla bych touto cestou poděkovat celému kolektivu CBP kliniky, hlavně úžasnému panu primáři Černochovi.I když jsem měla před operací horních víček veliký strach, moje obavy se po příchodu na kliniku díky velice příjemnému chování personálu brzy rozplynuly. Pan doktor mi vše podrobně vysvětlil a odvedl naprosto dokonalou profesionální práci a s výsledkem zákroku jsem velice spokojená. Ještě jednou všem děkuji za úžasný profesionální i lidský přístup. Všem mohu návštěvu CBP kliniky jen doporučit. Alena V.

1

Komentář (1)

Paní Aleno, jsem ráda že zde čtu chválu a spokojenost s oper. hor. víček. Já jsem se k této oper. odhodlala ve svých 66letech,potkala jsem se s býv. kolegyní, která tuto oper měla právě ve svých 61r. za sebou,dříve jsme spolu seděli v kanceláři a obě celý život pracovaly s čísly a na PC, kolegyně prokoukla, omládla a říkala, že když se chce podívat do strany nemusí otáčet hlavu, já se objednala jako její následnice na konz. na oční odd. Nemocnice v H. Brodě-při konzultaci byla vhodnost operace přeměřena na kontrl. přístroji a výsledek měření byl poslán k rev. lékaži zdr. poj. a závěr zněl- operace na úhradu pojišťovny, i to bylo milé překvapení v sen. věku, ale důležitý je výsledek- SUPER,hojení OK. Nikdy jsem si nemyslela, že něco takového podstoupím, narodila jsem se přesně v polovině min. stol.Jinak zde na stránkách vystupuji jako "seniorka Věra" a po zdárné op. hor. víček, jsem podstoupila po větším zhubnutí -2 liposukce, oper. odstr. břiš. převisu a oper. vnitřl. valů stehen- ve FN Brno u p. prim. Černocha- vše mi MÓC pomohlo a nyní téměř v 69r si již jen přeji si nově nabytého vzhledu-těla si co nejdéle ve svěžesti užít.Fotografii přikládám (já a manžel) konec r. 2018.Druhá já 2měs. po oper. hor. víček-bližší fota -či pře a po nemám: zdraví vás seniorka Věra
Opravdu chcete odstranit tento obrázek?
Odpovědět
Opravdu chcete odstranit tento obrázek?