Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Délka pracovní neschopnosti po abdominoplastice

anna3959
31. 10. 2008 · Poslední odpověď: 6. 11. 2008

Dobrý den, mám vážný zájem o abdominoplatiku, ale nevím jestli to bude možné ohledně práce. Jakou dobu je nezbytně nutné být doma a ležet? pracuji jako účetní tj.sedavé zaměstnání. Děkuji Anna

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 6. 11. 2008
Nejlepší odpověď
Vážená paní,
abdominoplastika, při které vypínáme kožní kryt přední stěny břišní a velmi často také zpevňujeme břišní svaloviny patří mez mírně náročnější operace v problematice kosmeticko-estetických operací a proto pooperační klidový režim je delší, než třeba po liposukci. V prvém pooper. týdnu budete pouze doma, dle pokynů operatéra se budete dostavovat na převazy. Při předpokládaném nekomplikovaném hojení jsou obvykle možné ve druhém týdnu pomalé procházky. I ve třetím týdnu je nutné maximální fyzické šetření. Velmi lehkou kancelářskou práci budete schopna provádět tak po 3 týdnech. Teprve po 6 týdnech od operace budete schopna plné zátěže neboť 6 neděl po operaci jsou pevně srostlé sešité svaly. To, co jsem teď napsal, je pouze orientační nástin, raději vše prodiskutujte se svým operatérem.
Srdečně Vás zdravím, prim. MUDr. Vlastimil Víšek, CSc., plastický chirurg.
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 3. 11. 2008
Rekonvalescence se odvíjí od rozsahu provedení zákroku, zpravidla asi 3 týdny. Klid a uvolnění plochy břicha co nejdéle je ve Vašem zájmu. Elastický návlek břicha po operaci Vám v tom pomůže. S pozdravem dr. Michal Puls.
Premium
MUDr. Svatopluk Svoboda
2 adresy v Praha (kraj), Středočeský kraj... . 1. 11. 2008
Počítejte dva až tři týdny při bezproblémovém průběhu.
Zdraví
Dr Svoboda

Související dotazy