Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Délka rekonvalescence po liposukci břicha, stehen a boků

misoci
15. 7. 2014 · Poslední odpověď: 21. 7. 2014

Dobry den, mám v plánu podstoupit Liposukci břicha, stehen a boků. Jsem ve věku 32 let, váha 65 kg a výška 178, pracuji jako modelka. Je pro me  proto velmi důležité vědet, zda po dvou týdnech odpočinku po odsátí tuku z uvedených partií, bude možné dál pracovat bez jakéhýchkoliv omezení a potíží. Předem děkuji za odpověd.

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
MUDr. Miroslav Krejča Ph.D.
2 adresy v Praha (kraj) . 21. 7. 2014
Nejlepší odpověď
Dobrý den,
nevím jak moc je Vaše povolání náročné, ale počítejte s otoky, které mohou být po dobu čtyř až šesti týdnů. Během prvních čtyř týdnů je také nutné nosit speciální kompresní prádlo. Po dvou týdnech je již možné prádlo sundávat dle potřeby, ale nesmíte zvedat nic těžkého. Rád bych pak vyzdvihl laserovou liposukci, při které Vám odstraníme nejen přebytečný tuk, ale také Vám přitáhneme kůži zpět k tělu, čili nedochází ke kožním převisům.

Více informací poskytneme na konzultaci, která je před zákrokem nezbytná. V případě zájmu kontaktujte naši recepci na tel. 739 777 778.

Příjemný zbytek dne,
prim. MUDr. Miroslav Krejča | Klinika Yes Visage
MUDr. David Tomášek
Praha . 15. 7. 2014
Pokud pracujete jako modelka, pak bych moc liposukci nedoporučoval a když ano, je nutno v době rekonvalescence nosit dlouho kompresivní návlek. Po svých více než dvacetiletých zkušenostech s liposukcí si troufám napsat, že nikdy operatér nemůže slíbit předem, že nebudete mít po výkonu ani drobné nerovnosti, které v určité fázi focení jsou na povrchu těla vnímnutelné. To trvá někdy dlouho, než se to vyrovná a někdy vůbec. Dále i barevné změny jsou někdy déle trvající. Muselo by se to vyšetřit, ale rozhodně bych při Vaší profesi nespěchal.