Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Kdy po liposukci uvidím výsledek?

lagartito
20. 11. 2008 · Poslední odpověď: 12. 5. 2012

Dobrý den asi je to brzy??? Jsem třetí den po liposukci vnějších,vnitřních stehen a boků..V kompresu ni přijdu naprosto stejná jako před liposukcí? A to jsem zřejmě ještě ztažená v kompresu? Vím asi že to bude otok, ale tuku jsem měla malinko dle lékaře, tak mě docela leká, zda vůbec výsledek bude vidět, když si přijdu stejná..SPÍŠE MI dorovnaly siluetu..Přitom si oteklá vůbec nepřijdu...Za jak dlouho mohu čekat výsledek po splasknutí? děkuji vám za asi dost zvláštní dotaz

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 24. 11. 2008
Nejlepší odpověď
Dobrý den,
naše klinika se specializuje na tumescentní liposukce (i vibrační) v místní i celkové anestezii. Při zákroku v místním znecitlivění se klientka hned po výkonu vidí v zrcadle a může porovnat efekt po operaci. Pooperační otok zkresluje výsledek asi 3 - 6 týdnů dle rozsahu zákroku, elastická bandáž a masáže operovaných ploch asi po měsíci doplňují celý zákrok a modelují plochu.
Buďte trpělivá a dbejte rad svého plastického chirurga.
Zdraví MUDr. Michal Puls, CSc.,
Medicom VIP, Praha 11, Spálená 16,
tel.604 627 057 nebo 224 056 004
Dobrý den.Větší část pooperačního otoku ustupuje asi za 7-10 dní,většina otoků obvykle mizí během 3 týdnů. Neočekávejte že bezprostředně po liposukci budete dobře vypadat. Definitivní výsledek však uvidíte až za 2-3 měsíce výjimečně až 6 měsíců po operaci. Vydržte výsledku se jistě dočkáte.Zdraví Mudr. Šulcové
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.

Související dotazy

Výsledky liposukce břicha a boků

lenka172360
12. 11. 2012 · Poslední odpověď: 4. 4. 2013