Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Opakované přetáčení kulatého implantátu

Andy472065
Andy472065
24. 7. 2021

Dobrý den, Mám 3 roky od 2. reoperace. První prsa 2011 pod žlázu vel. 350 ml a výsledek nádhera. O 5 let později těhotenství a roční kojení a výsledek - zničená prsa. To by nebyl takový "problem" jako kapsulace (údajně III. stupně) takže reoperace nutná. Šla jsem a lékař mi zvolil špatnou velikost implantátů. Jedno prso mi "stékalo" po implantátů dolů a nebylo to hezké. Tak jsem šla reklamovat. Pan doktor se zachoval arogantně a že mi doporučoval modelaci. Taková domluva vůbec nebyla, tak jsem se rozhodla, že půjdu jinam. Rok od reoperace jsem šla na další a byl mi vložen Motiva 1050 ml abych se vyhla modelaci (tvoří se mi velké a vystouple jizvy). K mé postavě to s podivem jde. V mnoha případech lidé ani nepoznaji, že mám udělaná prsa. Ale první problém nastal cca 1 rok od operace. Implantát se mi otočil ve spánku. Pan doktor mi jej ručně vrátil zpět (nic prijemneho...). Zhruba půl roku od přetočení se mi to stalo znovu. Teď už se mi to děje pořád. Jakmile nespím v hodně stahovací podprsence, tak je to skoro na 100%, že se ráno probudím a budu mít implantát přetočený. Už se mi to děje i když se třeba jen o prso více opřu nebo na něj z určitého úhlu zatlacim. Už jsem se naučila implantát vracet zpět sama. Jsem teď těhotná, tak operace nehrozí, ale mám strach z toho, že jak se s prsem takřka denně manipuluje, tak aby se mi tam nezačalo "něco dít". Nevíte proč se mi tak děje? A co mám pak dělat dál? Na 4. operaci se mi jít nechce, ale už se smiřuji s tím, že budu muset. Už z toho mám strach. 2 nezdařené.. Za každý tip/radu jak docílit toho aby se mi to pořád nepřetáčelo, tak budu moc ráda.

Děkuji. Andrea

Reklama

Související dotazy

Bílá skvrna s hnisem po rekonstrukci prsu

Natalie009
29. 10. 2014 · Poslední odpověď: 1. 12. 2014