Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Sedání a spaní na boku po abdominoplastice

irena
14. 11. 2008 · Poslední odpověď: 19. 1. 2012

Jsem 14 dní po abdominoplastice. V úterý mám jít na stehy. Zapomněla jsem se svého lékaře zeptat jestli si mohu již sedat a spát i na boku nebo jenom stále na zádech. Děkuji Irena

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 24. 11. 2008
Nejlepší odpověď
Vážená paní Ireno,
pokud byste byla moje pacientka a během převazů bych konstatoval pooperační průběh tak, jak má být, dovolil bych Vám po 2 týdnech po abdominoplastice spát na boku a sedět. Avšak s jednou důležitou podmínkou - s dobře a přesně nasazeným elastickým kompresivním pásem /jistě ho dle rady svého operatéra neustále nosíte a snímáte jen pro potřeby osobní hygieny/. Co je Vám nejasné, prodiskutujte se svým ošetřujícím lékařem.
Srdečně Vás zdravím,
prim.MUDr. Vlastimil Víšek, CSc., plastický chirurg.
MUDr. David Tomášek
Praha . 19. 1. 2012
I na tomto portále se dovíte informace od více kolegů tak trochu odlišné. Záleží na zkušenostech lékaře a také, každý ma své vlastní postupy. Rozhodně bych do stehů tedy 2 týdny si výrazně nesedal, necvičit hlavně břicho do měsíce. Nosit kompresivní kalhotky.
Zdraví Dr. Tomášek
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Chrudim . 18. 1. 2012
Dobrý den. Jak postupovat je individuální. Svým pacientkám sedat úplně nezakazuji, radím omezovat sezení cca 2 týdny. Záleží však, na rozsahu zákroku, průběhu, apod.. Zeptejte se tedy svého operatéra a věřte mu. Nashledanou, dr. Remeš

Související dotazy

Miniabdominoplastika jako pomoc od strií a kůže

darinkaguess3
3. 7. 2017 · Poslední odpověď: 4. 7. 2017