Sedání a spaní na boku po abdominoplastice

irena
14. 11. 2008 · Poslední odpověď: 18. 1. 2012

Jsem 14 dní po abdominoplastice. V úterý mám jít na stehy. Zapomněla jsem se svého lékaře zeptat jestli si mohu již sedat a spát i na boku nebo jenom stále na zádech. Děkuji Irena

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů

Vážená paní Ireno,
pokud byste byla moje pacientka a během převazů bych konstatoval pooperační průběh tak, jak má být, dovolil bych Vám po 2 týdnech po abdominoplastice spát na boku a sedět. Avšak s jednou důležitou podmínkou - s dobře a přesně nasazeným elastickým kompresivním pásem /jistě ho dle rady svého operatéra neustále nosíte a snímáte jen pro potřeby osobní hygieny/. Co je Vám nejasné, prodiskutujte se svým ošetřujícím lékařem.
Srdečně Vás zdravím,
prim.MUDr. Vlastimil Víšek, CSc., plastický chirurg.

3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj...
Estetická chirurgie, Estetická medicína

I na tomto portále se dovíte informace od více kolegů tak trochu odlišné. Záleží na zkušenostech lékaře a také, každý ma své vlastní postupy. Rozhodně bych do stehů tedy 2 týdny si výrazně nesedal, necvičit hlavně břicho do měsíce. Nosit kompresivní kalhotky.
Zdraví Dr. Tomášek

Praha
Plastický chirurg

Dobrý den. Jak postupovat je individuální. Svým pacientkám sedat úplně nezakazuji, radím omezovat sezení cca 2 týdny. Záleží však, na rozsahu zákroku, průběhu, apod.. Zeptejte se tedy svého operatéra a věřte mu. Nashledanou, dr. Remeš

Chrudim
Plastický chirurg
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Zvětšení prsou
4 odpovědi, nejnovější odpověď: 28. 8. 2012
Zvětšení prsou
6 odpovědí, nejnovější odpověď: 9. 9. 2021
Modelace prsou
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 13. 5. 2019
Abdominoplastika
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 2. 6. 2024
Otoplastika
5 odpovědí, nejnovější odpověď: 10. 9. 2007
Abdominoplastika
1 odpověď, nejnovější odpověď: 15. 5. 2025
Abdominoplastika