Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Liposukce a stažení kůže

Alena_Maria_
22. 7. 2022 · Poslední odpověď: 30. 7. 2022

Dobrý den, po velkém zhubnutí se chystám na liposukci míst, kde se mi nedaří zhubnout. Cvičím pravidelně, jako zaléčený atopik denně promazávám pokožku, váhu mám stejnou víc než dva roky, jen na bocích, vnitřních stehnech a pod prsy mám tukové polštářky, které mi nejde redukovat. Před rokem mi řekl plastik, který mi dělal abdominoplastiku, že mi liposukci neudělá, že mám počkat až se pokožka stáhne. Zatím je pořád stejná. Byla jsem u více lékařů a řešíme zde se kůže po liposukci stáhne nebo ne. Někteří říkají,že ano, jiní že by byla lepší plastika valů stehen, horní abdominoplastika a protažení dolní abdominoplastiky do stran až na boky a odstranit přebytečnou kůži. Prosím o váš názor. Děkuji a přeji hezký den

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Vážená paní,
v situaci kdy je významně narušena elasticita kůže, nemá smysl liposukci provádět. Kůže totiž musí po operaci akceptovat, svojí přirozenou elasticitou, změnu tvaru a objemu. Jinak vznikne ještě větší plandavost a uvolněnost a následně zklamání z výsledu zákroku. Pokud již je kůže uvolněná, pravděpodobně Vás čeká chirurgické řešení, tj. odříznutí těch plandavých nadbytků. Optimální řešení Vašeho problému detailně prodiskutujte s kvalifikovaným plastickým chirurgem. Zvažte, zda je možno splnit Vaše očekávání z výsledku procedůry.
Mějte se hezky, prim. Dr. V. Víšek, CSc., CAN Clinic.
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Klinika YES VISAGE - klinika estetické medicíny a plastické chirurgie
2 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj)... . 28. 7. 2022
Dobrý den,
liposukce může být vhodná, ovšem je nutné vyšetřit. Na základě osobní konzultace doporučíme vhodný postup.

S pozdravem
MUDr. Tomáš Paduch
Klinika YES VISAGE