Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Rozšíření předkožky

JirkaX
14. 11. 2011 · Poslední odpověď: 14. 11. 2018

dobrý den, mám problém se zúženou předkožkou..v klidném stavu ji lze sice prakticky bez problému přetahovat, ale ve stopořeném stavu se nedostanu dále, jak do jedné třetiny žaluda a aby toho nebylo málo, tak mám i kratší uzdičku..jelikož jsem hodně stydlivý, tak jsem ještě lékaře s tímto nenavštívil a tak se obracím s dotazem na vás..jde mi o to, že obřízku v žádném případně nechci, ale rád bych, kdyby byla možnost předkožku plasticky zvětšit, třeba pomocí kusku velmi pružné "umělé kůže"?..samozřejmě s tím i dát do pořádku uzdičku..už jsem totiž nad tímto dlouho přemýšlel a jsem si jistý, že z obřízky bych byl neštastný, proto se chci zeptat, zda je má představa možná?..myslím si ale, že v dnešní době, by to neměl být snad problém?..samozřejmě, že bych si klidně daný zákrok uhradil ze svého, jde mi hlavně o to, aby to šlo

děkuji

Reklama

odpovědí (12)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Praha . 23. 2. 2012
Nejlepší odpověď
Dobrý den, zmiňujete zdičku a předkožku, což jsou dvě různé věci. Uzdička může být zkrácená a tady se provádí její plastika s prodloužením, zúženou předkožku lze rozšířit pouze při velmi malém pruhovitém zúžení. Jinak pouze odstranit. Ale vzhledem k předchozí operaci byla jistě situace změněna a pokud popisujete, že byla provedena obřízka - tedy odstranění předkožky, těžko říci bez vyšetření jaký je problém a jak jej řešit. Hlavní vysvětlení by měli mít lékaři na pracovišti, kde jste operaci podstoupil. dr.Paděra
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 14. 11. 2018