Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Chirurgický zákrok zánětu šlach

Yellow
16. 4. 2023 · Poslední odpověď: 19. 5. 2023

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně chirurgického zákroku zánětu šlach. Již sedm let mám opakovaně každý rok zánět šlach, často několikrát do roka. Studuji umění, takže můj obor vyžaduje každodenní používání ruky, několika hodinové kreslení, a zánět mám vždy v zápěstí pravé ruky. Už mám zápěstí v takovém stavu, že i když nasadím ortézu na měsíc, tak se zánět sice vyléčí, ale ruka stále pobolívá dokud se mi za X masíců nerozjede znovu. Byla jsem na mnoha vyšetření, všude slyšela to samé, s tím nic neuděláte jen rehabilitace a ruku nepoužívat, ale ani tyto dvě rady mi nikdy nepomohly, většinou na konci rehabilitací se ruka opět zhoršila a nepoužívat ji více jak měsíc při škole prostě nemohu. Jeden doktor mi řekl, že je možné jít na zákrok kde odstraní obal okolo šlach, ve kterém se zánět vytváří. Chtěla jsem se tedy zeptat, zda je toto opravdu jediné řešení, protože mám strach o svou ruku, a pokud ano, jak je možné se k zákroku dostat a kam s ním mám jít? Díky moc a mějte se hezky.

Reklama

odpověď (1)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Jana Bartošková
2 adresy v Jihomoravský kraj . 19. 5. 2023
Dobrý den, stavte se za mnou s veškerými vyšetřením, z tohoto to neposoudím, Vaši ruku musím vidět.
Pěkný den,
Bartošková
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Chirurgie ruky
1 odpověď, nejnovější odpověď: 6. 12. 2010
Korekce jizev
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 5. 4. 2022
Plazmaterapie
1 odpověď, nejnovější odpověď: 8. 11. 2022
Léčba inkontinence
1 odpověď, nejnovější odpověď: 18. 12. 2017
Rhinoplastika
1 odpověď, nejnovější odpověď: 17. 10. 2008
Odstranění tetování
Žádné odpovědi
Chirurgie ruky
1 odpověď, nejnovější odpověď: 23. 10. 2015