Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Chirurgické odstranění znaménka v obličeji?

Yef
Yef
8. 12. 2016 · Poslední odpověď: 31. 12. 2016

Dobrý den. Chtel bych odstranit mateřské znaminko( viz. foto z přílohy). Znaminko je poměrně velké a nachází se na obličeji. Ptal jsem se na možnost laserové odstraneni, a řekli mi že to nepůjde. Jedině chirurgicky zákrok. Zajímá mne jaká jsou rizika při odstranění, jestli nebude poškozen lícní nerv?Jak přibližně to bude vypadat po operaci?Jak dlouho trvá operace a doba hojení , kdy budu moct zase pracovat( pracuji jako SAP konzultant)? Bylo by možný vzít nemocenskou? Kolik to muže přibližně stát ?Jaka já čekací lhůta na operaci?Kolik stojí osobní konzultace a jestli se platí nějaká pokuta, pokud by jsem na zákrok nemohl kvůli nachlazení? Dekuji vám moc krát za odpověď .

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď
Dobrý den, chirurgické odstranění Vašeho znaménka se opravdu jeví jako nejvhodnější řešení. Každé pracoviště má svůj postup a svá pravidla, nelze na otázky odpovědět za někoho jiného. Pro Vás je nejdůležitější najít lékaře, se kterým zákrok proberete a on Vás seznámí se všemi případnými komplikacemi a také s očekávaným efektem zákroku, popř. Vám ukáže fotky před/po u podobných výkonů. Jistý je otok po výkonu, zarudnutí v období hojení, viditelná jizva i po zhojení. Vše ostatní až podle pracoviště, pro které se rozhodnete. S pozdravem, Jana Hlaváčková
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. Táňa Andreasová
MUDr. Táňa Andreasová
Žádné recenze
31. 12. 2016
Dobrý den, také bych doporučila spíše chirurgické odstranění plastickým chirurgem. Záleží, kam se objednáte, tam Vám vše vysvětlí. Event. následnou jizvu je pak možné odstranit laserem.
S pozdravem
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Praha . 12. 12. 2016