Recenze měsíc po augmentaci prsou

Api

Před zhruba měsícem jsem byla na augmentaci u Dr. Križka ve Formé klinice. Vím, že je ještě brzo a definitivní vysledky budou až se implantáty víc ustálí, ale doposud jsem velmi spokojená. Samozřejmě budu průběžně informovat jak se to ještě vyvíjí. Dr. Križko je opravdu profesionál a zároveň velmi lidský. Na první konzultaci jsme všechno hezky prodiskutovali, proměřili a nalezli pro mě vhodné implantáty. Protože jsem utlejší postavy nechtěla jsem implantáty výzor aka Pamela, ale spíš velmi přirozené zvětšení prsníků o jedno číslo - nebyla jsem v den konzultace sto procentně jistá jakou velikost chci, tak byl pan doktor moc hodný a objednal pro mě na den operace dvě velikosti ať mám čas a prostor si to ještě promyslet. Nakonec jsem si vybrala 205cc. Můj vysnený efekt měl být přesne takový, jaký mi doposud dělala podprsenka s výstuží. Víckrát se ujistil, aby jsem byla s výsledky spokojená. V den operace jsem přijela v 7:00 na kliniku a podstoupila předoperační vyšetření, aby si lékaři i já před zákrokem byli jistí, že jsem zdráva a schopná ho podstoupit. Ráno jsem měla ješte konzultaci s Dr. Križkem a pak jsem šla na pokoj protože jsem byla operována jako první v daný den. Operace dle slov doktorů proběhla bez komplikací a já se probudila odpoledne. Péče od sestiček byla skutečně skvělá. Celý personál je moc milý, ústřetový a taky s pooperační péčí na oddělení jsem byla naprosto spokojená. Na druhý den mi byli panem doktorem sundané obvazy a nasazená speciální podprsenka, kterou pak nosíte nonstop. Samozřejmě jsem ráno měla ještě bolesti, ale pomocí analgetik se hezky zvládli utlumit. Všechny léky, které jsem měla užívat jsem dostala v balíčku a šla dopoledne domů. Za týden byl čas kontrolu a já jsem se cítila už v pořádku, ne zrovna, že jedu do posilovny ale do mé sedavé práce klidně. Pak na další kontrole o 3 týdny od operace jsem už byla úplně fit. Touhle cestou bych se moc chtěla poděkovat Formé klinice a hlavně Dr. Križkovi za skvělou péči a krásna prsa. Ty které nad augmentací přemýšlíte, můžu Dr. Križka jen doporučit.

Průběh operace, pooperační péče i celkové pooperační období problěhlo bez problémů nebo kompleikací.

Zobrazit příspěvky1 Skrýt příspěvky1
Lucie

Api, děkuju za tvojí super podrobnou recenzi! Nevložila bys i fotky, prosím?

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu návštevu a…

FORMÉ Clinic

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu návštevu a pozitívnu recenziu. Nech Vám prebieha hojenie rýchlo a bezbolestne. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návšetvu a perfektný výsledok po odeznení otokov. Neváhjate nás v prípade dotazov kdykoliv kontaktovat.

Recenze lékaře

Celkové hodnocení
Chování, jednání a přístup lékaře