Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Gynekomastie na pojišťovnu?

noname345840
noname345840
24. 2. 2016 · Poslední odpověď: 25. 2. 2016

Dobrý den, mám problém s gynekomastií. Tímto problémem trpím od dětství. Nyní je mi 20 let. Zejména na pravé bradavce lze pod kůží nahmatat tvrdou bulku. ( občas nepříjemně pobolívá) S tímto problémem chodím na endokrinologii. Výsledky hormonálních testů mám v pořádku. Chystám se ještě na mamografické vyšetření (su). Endokrinoložka zatím nemá vplánu mi vystavit doporučení, aby byla operace hrazena vzp. Tento problém potřebuji vyřešit co nejdříve, protože mi to působí značné psychické potíže a jelikož studuji, nemám na to abych si operaci uhradil. Je nějaká šance zařídit hrazení operace pojištovnou? Například kdybych šel přímo k plastickému chirurgovi. děkuji za odpověd

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. David Tomášek
Praha . 24. 2. 2016
Nejlepší odpověď
Pokud má olomoucká klinika kody na tento výkon, mělo by to být na pojišťovnu v případě, že to endokrinilog doporučí. Snad by stačilo i doporučení plastického chirurga tamtéž.

Zdraví MUDr. Tomášek, plastický chirurg

Vyjadřujte se, prosím, ke kvalitě našich odpovědí…
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Dobrý den
Pravděpodobně vam vadí asymtrie zkuste se obrátit pokud chcete na pojišťovnu FNKV Plasticka chirurgie s tím že vam vadí asymetrii .
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Gynekomastie
5 odpovědí, nejnovější odpověď: 23. 5. 2012
Gynekomastie
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 19. 8. 2022
Gynekomastie
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 22. 3. 2017
Gynekomastie
Žádné odpovědi
Gynekomastie
8 odpovědí, nejnovější odpověď: 8. 7. 2012