Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Zkušenost s výplní dermafill

Radmila
Radmila
14. 12. 2016 · Poslední odpověď: 16. 12. 2016

Dobrý den. Mám prosbu k pánům lékařům. Zajímají mne dermální výplně obličeje. Vím, že je mnoho druhů. Je možné použití na různá místa a asi se také se používájí i jiné hustoty na daná místa. Jsem laik, ale jak si tak pročítám různé recenze na tu a nebo na tu výplň, mám v tom asi hokej. Na trhu se objevují stále nové a nové. Jasná je také i cena, která ovlivní zájem lidí. Myslím si, že není asi pravidlo, že to nejdražší je to nejlepší. Je to odvislé od lékařů, kteří jsou zvyklí používat tu nebo onu výplň a mají s nimi své zkušenosti. Konkrétně jsem si našla dermální výplň Dermafill. Máte s touto výplní někdo prosím zkušenosti? Měla by to být výplň francouzská a používá se jak na hlubší i jemnější vrásky. Cenu neznám. Ale o cenu až tak nejde. Spíše bych se o ní něco chtěla dozvědět. Před dvěma lety jsem si nechala aplikovat Juvedrem a vydržel mi téměř rok. Prý se mu Dermafill hodně podobá. Ale rády bych znala názory jiných lékařů. Možná tuto výplň ani nikdo moc nepoužívá. Tím spíše se ptám, zda má s ní někdo jakoukoliv zkušenost. Děkuji. Radka

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Jaroslava Kačírková
MUDr. Jaroslava Kačírková
14. 12. 2016
Nejlepší odpověď
Dobrý den, tento materiál nepoužívám, ale jedná se o kyselinu hyaluronovou.Tato obecně funguje dobře,ale velmi rychle se vstřebává, takže aplikace je častější.Juvederm, který jste měla je velmi dobrý a vydržel vám velmi dlouho.Nezkoušela bych tedy nic jiného.
Já používám na hluboké vrásky např.do nosoretních rých Remake /nejde o kys.hyaluronovou/ což je výplň sice vstřebatelná ale výrobce garantuje , že vydrží i dva roky.Mám s ní dobré výsledky.Lze kombinovat s kys.hyaluronovou do jemnějších vrásek.
MUDr.J.Kačírková Medilip Černošice
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Praha . 15. 12. 2016
Dobrý den,

rozumíme vaší otázce. Na trhu je tolik materiálů a jak se v tom má člověk vyznat...
Řada výplní Dermafill je skutečně originální certifikovaná výplň, která slouží k redukci jemných, středních i hlubokých vrásek, také k doplnění objemu a jistě ji smíme zařadit do skupiny kvalitních a bezpečných výplní. Naše pracoviště používá celou jejich řadu, používáme je často a používáme je rádi. Tento materiál se skutečně vyrovná výplním Juvederm, vydrží v průměru rok, dělá velmi pěkný efekt a Dermafill Volumne Ultra dělá velmi pěkný a přirozený objem. Materiál v místě aplikace se chová přirozeně, netlačí, takřka nejde nahmatat, výplň se prostě okamžitě \"tváří\", že tam byla odjakživa a že tam patří. Prostě tuto řadu používáme velmi rádi už proto, že klienti jsou také spokojeni. Takových materiálů je jistě na trhu více, ale protože jste se ptala konkrétně na tuto značku a my tuto značku používáme a používáme ji více než 3 roky, dovolili jsme si napsat náš názor. Ten je vskutku pozitivní a proto nemáme důvod tuto výplň nedoporučit.
V případě dalších dotazů jsme vám k dispozici.

Krásné dny bez vrásek
přeje
MUDr. Milena Vojtíšková
********
Premium
Praha . 15. 12. 2016
Dobrý den, výplň Dermafil patří k běžnému standardu, v porovnání s Juvédermem je tento co se týče poměru cena x kvalita lepší, (můj názor), to samé mohu říci o Restylanu, nebo Teosyalu, v konečné fázi je nejdůležitější zkušený lékař, který zvolí správnou výplň (vhodný typ pro danou oblast a hloubku vrásky).
S pozdravem
MUDr. Ivana Úlehlová
********
Praha . 15. 12. 2016
Dobrý den,

výplň Dermafill používám cca 1 rok, je to výplň na bázi kyseliny hyaluronové bez lidocainu, patří k levnějším alternativám, ale jsem s ní já i mé klientky spokojené. Je těžké porovnávat výdrž vzhledem k mnoha variantám každé značky a místům aplikace. S přátelským pozdravem MUDr.Tereza Gabryšová dermatolog
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Injekční výplně
9 odpovědí, nejnovější odpověď: 20. 2. 2016
Injekční výplně
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 21. 6. 2023
Kyselina hyaluronová
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 26. 4. 2016
Odstranění znamének
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 19. 4. 2019
Operace očních víček
6 odpovědí, nejnovější odpověď: 17. 7. 2019
Zvětšení rtů
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 6. 7. 2014
Liposukce
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 26. 3. 2007
Abdominoplastika
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 31. 5. 2018
Liposukce
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 22. 3. 2008
Odstranění podbradku
10 odpovědí, nejnovější odpověď: 24. 3. 2019

Informace zveřejňované na portálu Estheticon.cz nemohou v žádném případě nahradit konzultaci pacienta s lékařem. Estheticon.cz není odpovědný za produkty nebo služby nabízené odborníky.

Poradit pacientovi