Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Zkušenost s výplní dermafill

Radmila
Radmila
14. 12. 2016 · Poslední odpověď: 16. 12. 2016

Dobrý den. Mám prosbu k pánům lékařům. Zajímají mne dermální výplně obličeje. Vím, že je mnoho druhů. Je možné použití na různá místa a asi se také se používájí i jiné hustoty na daná místa. Jsem laik, ale jak si tak pročítám různé recenze na tu a nebo na tu výplň, mám v tom asi hokej. Na trhu se objevují stále nové a nové. Jasná je také i cena, která ovlivní zájem lidí. Myslím si, že není asi pravidlo, že to nejdražší je to nejlepší. Je to odvislé od lékařů, kteří jsou zvyklí používat tu nebo onu výplň a mají s nimi své zkušenosti. Konkrétně jsem si našla dermální výplň Dermafill. Máte s touto výplní někdo prosím zkušenosti? Měla by to být výplň francouzská a používá se jak na hlubší i jemnější vrásky. Cenu neznám. Ale o cenu až tak nejde. Spíše bych se o ní něco chtěla dozvědět. Před dvěma lety jsem si nechala aplikovat Juvedrem a vydržel mi téměř rok. Prý se mu Dermafill hodně podobá. Ale rády bych znala názory jiných lékařů. Možná tuto výplň ani nikdo moc nepoužívá. Tím spíše se ptám, zda má s ní někdo jakoukoliv zkušenost. Děkuji. Radka

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Jaroslava Kačírková
MUDr. Jaroslava Kačírková
14. 12. 2016
Nejlepší odpověď
Dobrý den, tento materiál nepoužívám, ale jedná se o kyselinu hyaluronovou.Tato obecně funguje dobře,ale velmi rychle se vstřebává, takže aplikace je častější.Juvederm, který jste měla je velmi dobrý a vydržel vám velmi dlouho.Nezkoušela bych tedy nic jiného.
Já používám na hluboké vrásky např.do nosoretních rých Remake /nejde o kys.hyaluronovou/ což je výplň sice vstřebatelná ale výrobce garantuje , že vydrží i dva roky.Mám s ní dobré výsledky.Lze kombinovat s kys.hyaluronovou do jemnějších vrásek.
MUDr.J.Kačírková Medilip Černošice