Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Nepovedená operace horních víček

Marta209281
31. 10. 2013 · Poslední odpověď: 11. 11. 2013

Dobrý den. Víc jak před půl rokem jsem podstoupila plastiku horních víček. A i když jsem dbala na doporučenou péči výsledek je pro mě hrozný. Nevím co mám teď dělat. Co mě trápí je, že horní víčko pravého oka mě stále táhne a nemohu ho pořádně dovřít. Oko mám každé jiné a jizva je každá jinde. Říkali mi, že mám počkat, ale je to pořád stejné. Když si držím tvář tak to tak netáhne. Byla jsem v Ostravě, kde mne operovali, jenže už se mnou nechtějí nic mít. Byla jsem u jiného lékaře, ten ale říkal, že mi ubrali moc kůže, a že to se strašně špatně spravuje. Myslíte, že se tento stav ještě upraví? Děkuji za odpověď. Marta.

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. David Tomášek
Praha . 31. 10. 2013
Nejlepší odpověď
Takto na dálku je dobrá rada drahá....
Přehnaně ubraná kůže na víčkách může být opravdu problém. Určitě si vykapávejte často oči, aby nevysychala rohovka, na noc do očí oční mastičku a tlakem si tahejte víčka dolů tak 3x denně po 20 s, ve smyslu tlakových masáží. Operater s Vámi nemůže chtít nic nemít. Je to v jeho režii - kontroly a další léčba. Kontaktujte ho a hlídejte si svůj problém. Operační řešení vidím až tak rok po operaci, ale věřím, že se to upraví konservativně - těmi masážemi. To že je jizva po každé jinde se stává i když si to předem předkreslíme. Jizvení nám jizvu táhne někdy jinam. Může to být též asymetrií obličeje, neboť před operací si třeba nevšimnete, že máte jednu starnu obočí třeba výš a upozorní vás na to až stav po operaci. Půl roku je sice už dost na to, aby se zdál být stav stabilní, ale masáže do roku zabírají. Držím palce...
Zdraví Dr. Tomášek
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Vážená paní Marto,