Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Předoperační vyšetření - musím si ho hradit sama?

slavka92212
14. 4. 2016 · Poslední odpověď: 3. 5. 2016

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jsem objednaná na operaci horních víček v analgosedaci a šla jsem k praktickému lékaři pro předoperační vyšetření. Říkal, že bych si to měla při kosmetické operaci platit sama a že se jedná o tisíce - v žádosti mám uveden odběr krve, EKG a předoperační vyšetření-. Jak jste to řešili vy, které to již máte za sebou, jaké jsou možnosti? Děkuji za odpověď . Jarka

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Simona Ježková
Liberec . 15. 4. 2016
Nejlepší odpověď
vážené klientky, veškeré kosmetické úkony, které si přejete ke zkrášlení svého zevnějšku jsou vašim rozhodnutím a chcete, aby je někdo uskutečnil. nevím proč stále přetrvává představa, že pouze lékař je jediná profese, kde se neplatí? že lékař pracuje zadarmo,..pravděpodobně nejí, nespí, není unavený, je stále svěží a usměvavý ....zdravotní pojištění vaše výše uvedené kosmetické požadavky nepokrývá... představte si, že si donesete ke své kadeřnici svůj šampon, svoji barvu na vlasy, kondicioner, lak na vlasy... a budete chtít, aby vás nabarvila, ostříhala, učesala a to vše zadarmo, protože jste tam už rok nebyla...?...prostě kosmetické zákroky nejsou zdraví nebo život zachraňující a žádná zdravotní pojišťovna je za vás neuhradí...kdo tedy????? sj
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Dobrý den. Předoperační vyšetření na plastickou operaci si musíte hradit sama pokud to požaduje váš operatér.Zdraví Mudr.Šulcová Hejnalová eleganz clinic
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Klinika YES VISAGE - klinika estetické medicíny a plastické chirurgie
2 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj)... . 18. 4. 2016
Dobrý den, Slávko,