Zeptejte se lékaře Zbavte se pochybností!

Pooperační otok

adamita · Vytvořeno: 15. 12. 2008 · Aktualizováno: 20. 4. 2018

dobrý den, jsem 6 týdnů po augmentaci prsou. Levé mám v pořádku, ale na pravém má pořád dole otok, nijak zvlášť se to nelepší, prso mě nebolí. Tři týdny po operaci jsem brala wobenzym, chci se zeptat,jestli mám zkusit phlobenzym, nebo jestli se dá vstřebání nějak urychlit a jak dlouho to může trvat. Díky

2 odpovědi

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
  • MEDICOM Clinic

    MEDICOM Clinic

    Nejlepší odpověď
    17. 12. 2008 ·

    376 odpovědí

    Vážená slečno,
    "otok" Vašeho pravého prsu je zřejmě způsoben hematomem /výronem krevním/ do dutiny kolem implantátu. Je tam jisté množství vylité krve, které se pomalu vstřebává, toto vstřebávání může přetrvávat ještě řadu týdnů. Léky systémové enzymoterapie /Wobenzym, Phlogenzym/ jsou dobré jako tzv. podpůrná terapie. Je celkem jedno, který z nich užíváte. Vyjádřil jsem jen domněnku , co je příčinou Vašeho problému. Určitě by se k Vaší situaci měl vyjádřit Váš operatér.
    Srdečně Vás zdravím,
    prim. MUDr. Vlastimil Víšek, CSc., plastický chirurg.

  • MUDr. Robert Remeš

    MUDr. Robert Remeš

    18. 12. 2008 ·

    432 odpovědí

    Dobrý den, bez vyšetření Vám nikdo z nás nedokáže seriosně odpovědět. Navíc Vaši situaci zná nejlépe Váš operatér. Takže zajděte za ním a domluvte. Nashledanou, dr. Remeš

Informace zveřejňované na portálu Estheticon.cz nemohou v žádném případě nahradit konzultaci pacienta s lékařem. Estheticon.cz není odpovědný za produkty nebo služby nabízené odborníky.