Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Abdominoplastika, sešití diastázy, liposukce po 3 měsících velký otok

Nov78
8. 4. 2023 · Poslední odpověď: 25. 4. 2023

Dobrý den, jen bych chtěla znát názor nebo zkušenosti s podobným případem. Jsem tři měsíce po abdominoplastice, sešití diastázy a liposukci, pooperační péči jsem poctivě dodržela, ale přesto byly ještě otoky,byly mi doporučený lymfatické masáže, bohužel od půlky masáži se stav zhoršil a mě dost oteklo břicho. Byla jsem u svého lékaře, ten zkoušel jestli tam není tekutina odsátím ve dvou místech, ale nic neodsál. Jizva s pupikem krásně zahojená a závěr brát nadále wobenzym ten jsem začala brát po stopnuti lymfodrenáži( které mi doporučil stoupnou lékař, že mi nemusely sednout)beru cca 1 týden na doporučení lékaře, který poskytuje konzultace na stránkách wobenzym začínat 2x denně 1 tbl další den 2x denně 2 tbl až se dostanu na 2x denně na 7 tablet a to jist dlouhodobě cca 2 měsíce a to z důvodu mého onemocnění ulcerozni kolitidou abych zjistila jestli zvládnu vůbec užívání. V tuto chvíli jsem na 2x denně 5 tbl a zatím v pohodě. Kompresní prádlo nosit nadále, vůbec nesundavám pouze na hygienu. Kontrola po měsíci, pokud by nebylo zlepšení na podzim mi řekl můj lékař, že by se udělala liposukce, akorát si nedokážu představit že s tím otokem, který je a nepolevil by bych musela chodit až do podzimu, jelikož vypadám jak těhotná a moc se do ničeho nevlezu a hrozne mě to ničí. Prosím máte podobné zkušenosti? Vyřešilo se to bez dalšího zásahu? Děkuji

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
FORMÉ Clinic
Praha . 25. 4. 2023