Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Modřina dva roky po sklerotizaci na lýtku

jveronika730911
jveronika730911
30. 7. 2018 · Poslední odpověď: 6. 8. 2018

Dobrý den, v prosinci 2016 jsem byla na odstrnění varixu na vnitřní straně lýtka pomocí sklerotizace. Přestože jsem dodržela pokyny lékaře, mi a noze zůstala "modřina". Bylo mi řečeno, že se to občas stává. Zajímalo by mě z jakého důvodu k tomuto dochází, zda je pavěpoobnost, že "modřina" sama zmizí či je možné vzniklé zabarvení nějakým způsobem odstaranit. V současné době jsem v šestém měsíci těhotenství a zá se mi, že je to horší než o bylo. Zpětně bylo lepší mít na noze varix, ktrý byl menší a některé dny méně viditelný než tohle.

Děkuji za odpověď.

Vernika J.

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Radek Vyšohlíd
3 adresy v Moravskoslezský kraj, Praha (kraj), Středočeský kraj... . 31. 7. 2018
Nejlepší odpověď
Dobrý den, jen na základě fotografie je obtížné posuzovat. Možností je hned několik. Ultrazvukové vyšetření předcházelo ošetření sklerotizací? Pokud nikoliv, tak je možné, že se jedná o problém nějakého z hlavních povrchních žilních kmenů. A řešení by tudíž mělo být jiné než sklerotizace. Lokalita na vnitřní straně lýtka a zhoršení v těhotenství (kdy je větší tlak na žilní systém – nyní již konec druhého trimestru) tento názor podporují.
Samozřejmě se může jednat pouze o komplikaci sklerotizace, tedy o pigmenty, nebo o teleangiectazie,které se buď ztratí, nebo je nutné sklerotizaci opakovat.
Bez dalšího vyšetření však nelze závěr učinit. Aktuálně doporučuji jistě již nosit kompresivní punčochu a používat Venofarmaka.
Pokud byste měla zájem, lze udělat jistě ultrazvukové vyšetření, nicméně ošetření bych doporučil až po porodu.
Objednání je na telefonu: ‭********‬.
S pozdravem Radek Vyšohlíd
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.