Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Hezké zvětšení rtů, korekce asymetrie - ne HA

Aristokocka
Aristokocka
6. 11. 2016 · Poslední odpověď: 7. 11. 2016

Prosím o vaše typy a rady ke zvětšení rtů. Mám nesouměrné rty, horní je menší a navíc asymetrický, dolní snad OK. Vyzkoušela jsem HA, ale rty byly hezké tak dva dny, pak již výplň nebyla vidět... byla jsem u lékařky, kterou její klientky velmi chválí, ale zjevně nepatřím mezi vyvolené šťastlivce, pro které je tato metoda vhodná. I poctivá dávka se velmi rychle vstřebala. Tak hledám dále ... buď permanentní, nebo vstřebatelnou výplň. Ještě se mojí představy o plných šťavnatých rtících nevzdávám :-) Přikládám dvě foto (omlouvám se za ne/kvalitu), ale je z nich vidět ta nesymetrie...

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
Prostějov . 7. 11. 2016
Nejlepší odpověď
Dobrý den.
Hra se rty je velmi lákavá a je to výzva pro lékaře i pro klienta, kdy svoji radost přenáší na partnera. Je potřeba volit správnou metodu. Z fotek musí být vidět tvar, mimika, smích, špulení - pískání, jak fungují svaly a nervy a zda chybí délka rtu či objem.
U Vás ač není dobrá pozice foto je ze spodu chybí objem a délka Vaší pravé strany a dolní ret hlavně, podle té fotky.
Kyselina hyaluronová by měla vydržet déle než dva dny někdy i 1,5 roku. Je vhodné s ní začít někdy ret hydratuje a není nutná korekce brzy a stejnou dávkou.
Jsem příznivcem permalipu - silikon, ale ten není úplně vhodný pro asymetrii.
Je třeba Vás vidět a dle toho rozhodnout.
Jsem příznivcem značky Restylan,...
Dobrý den,
trvale lze rty zvětšit a modelovat pomocí bioplastiky.
Z fotek toho moc usoudit nejde, jsou výrazně ohniskově zkreslené, chybí profily, nicméně je vidět viditelné stopy po kyselině hyaluronové, která se evidentně ještě min. z kůže kontur neodbourala.