Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Otoky pod očima po dolní blepharoplastice

Jana_idlakova
5. 3. 2023 · Poslední odpověď: 10. 3. 2023

Dobrý den, jsem více než 14 dní (15.2.2023) po operaci (odstranění pytlů pod očima). Jizvy klidné, zahojené. Ale pod očima mám už zase pytle, jako bych snad ani žádnou operaci nepodstoupila. Beru aescin a dva druhy homeopatik, poslední 2 dny i chladím, ale žádný výsledek. Tak jsem se těšila, že konečně nebudu vypadat jako strhaná a nevyspalá, ale toto jsem nečekala.

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Ještě ode mne dodatek, svůj původní text jsem psal bez hodnocení fotografie, tedy to byla spíše teorie. Jste ještě poměrně velmi krátce po operaci, ještě se stav bude stabilizovat. Výsledek operace má smysl hodnotit ne dříve než za čtvrt roku, pak porovnejte pomocí fotografií předoperační stav se současným.
Srdečně vás zdravím,
Dr. Víšek.
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Dobrý den,

je to velmi krátká doba od operace, vyčkejte 3 měsíce.

Snažte se pravidelně a více spát a nepít moc tekutin na noc.

Pokud budete chtít je kontrola možná dříve, ale je lepší vyčkat.

Zdravím Zimovčáková BODY klinika
MUDr. Simona Ježková
Liberec . 8. 3. 2023
DOBRÝ DEN, VELICE PRAVDĚPODOBNĚ JSTE PODSTOUPILA POUZE OPERACI NADBYTKU KŮŽE DOLNÍCH VÍČEK, NIKOLIV PLASTIKU V TOM SMYSLU, ABY DOŠLO K ÚPRAVĚ OTOKU NAD LÍCNÍMI KOSTMI. TENTO TYP OPERACE JE DALEKO SLOŽITĚJŠÍ A NÁROČNĚJŠÍ. V KAŽDÉM PŘÍPADĚ NA HODNOCENÍ JE PŘÍLIŠ BRZY. OTOKY VŽDY STÉKAJÍ SMĚREM DOLŮ ..A ZASTAVÍ SE NAD KOŽNÍM SEPTEM OČNICE. (voda vždy teče směrem dolů 🙃) JE PROTO NUTNÉ POČKAT, AŽ SE VŠE DOHOJÍ A OTOKY SE VYTVÁŘET NEBUDOU, PAK JE MOŽNÉ HODNOTIT VÝSLEDEK.. TEDY STEJNÁ ODPOVĚĎ JAKO KOLEGOVÉ VIZ VÝŠE. BUĎTE TRPĚLIVÁ A CHLAĎTE. SJ
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium