Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Kdy nejdřív po operaci lze vyjmout implantáty případně dát menší?

labio1
labio1
20. 1. 2022 · Poslední odpověď: 25. 1. 2022

Dobrý den, chci se prosím zeptat kdy je možná nejbližší reoperace po augmentaci s modelací? Byla jsem domluvena s lékařem, že mi zůstane původní velikost C, nechtěla jsem nic většího (dřív jsem měla plná D a vadila mi hodně), implantáty dal 250ml B lite a i když jsem po operaci teprve pár dní a otoky jsou zajisté velké, mám kompresní podprsenku 70C úplně narvanou a vypadají prsa jak E možná F. Operatér řekne, že je třeba vyčkat 3 měsíce na konečný výsledek, ale když už vím teď, že to nebude to, co jsem chtěla, tak mě zajímá, kdy mohu nechat případně implantáty vyndat a jestli, i když je provedena modelace, se bude muset opět modelovat anebo vyměnit za menší. Operaci si klidně znovu zaplatím, protože jsem z tohohle opravdu nešťastná. Moc děkuji za rady.

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
Klinika YES VISAGE - klinika estetické medicíny a plastické chirurgie
2 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj)... . 25. 1. 2022
Dobrý den,
nejedná se o velké implantáty. Doporučuji tedy vyčkat až se usadí. Případně se pak domluvit s operatérem na dalším postupu.

S pozdravem
MUDr. Lubor Mrňa
Klinika YES VISAGE
Vážená slečno,