Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Ethler-Danlos syndrom a operace horních víček

AnyAny
28. 2. 2022 · Poslední odpověď: 14. 3. 2022

Dobrý den,

mám na Vás dotaz. Mám hodne spadlá horní víčka. Chtěla bych si je nechat upravit, ale mám Ehler-danlos syndrom, je to nemoc pojivové tkáně, do příznaků patri i ptóza víček. Když jsem to konzultovala s lékařem, tak si není jistý, zda mi to pomůže.Tak mám z toho docela strach, aby to nebylo ještě horší a chtěla bych Vás poprosit o názor. Děkuju, Vyskočilová

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
2 adresy v Praha (kraj) . 14. 3. 2022
Dobrý den,
je to na zvážení, jestli operaci opravdu potřebujete, nemám k dispozici fotky, ale samozřejmě hojení je proces velmi individuální a bude i tímto syndromem ovlivněno, jak sama víte.
S pozdravem
MUDr. Helena Singerová
MUDr. Simona Ježková
Liberec . 8. 3. 2022
MILÁ SLEČNO, ZATÍM NENÍ ESTETICKÝ VÝKON U VÁS INDIKOVÁN, NEMÁTE ŽÁDNÉ NADBYTKY KŮŽE VÍČEK, VE VAŠEM PŘÍPADĚ BYCH UVAŽOVALA POUZE O NEZBYTNÝCH CHIRURGICKÝCH ZÁKROCÍCH. SJ
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Dobrý den,

Ehlers-Danlosův syndrom se může projevovat různě intenzivně od mírných příznaků téměř bez potíží až po velmi mobilní křehké klouby a velmi křehkou kůži, kterou je problém vůbec sešít. Proto hodně závisí i na typu a intenzitě projevů.
Je to spíše na osobní konzultaci, prohlídnutí nálezů, které máte k dispozici, vyšetření apod., protože skutečně takhle nelze říci, zda Vám výkon pomůže nebo nikoliv. Je sice větší pravděpodobnost, že výkon aspoň trochu pomůže ale také se nemusí nic změnit a ve vzácných případech by se mohlo stát, že by výkon naopak mohl vést ke komplikacím s těžkým řešením.

Přeji hezké dny

M. Molitor, Art Ethic Clinic
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy