Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Úhrada labioplastiky pojišťovnou

Uzivatel
7. 1. 2008 · Poslední odpověď: 3. 3. 2013

Dobrý den. Mám potíže se stydkými pysky při sportu, zvláště při jízdě na kole. Též mě to trápí ve společných sprchách, na koupalištích. Je možné, aby mi zdravotní pojišťovna VZP tento zákrok uhradila, nebo na něj částečně přispěla? Jsem studentka a na zákrok nemám peníze. Děkuji

Reklama

odpovědí (7)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Lukáš Frajer
Praha . 2. 3. 2013
Dobrý den, tento výkon není možno hradit za přispění ZP, souhlasím s komentáři dr. Paděry a Tomáška....
S pozdravem....
Lukáš Frajer
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 2. 3. 2013
Ani malý, ani veliký příspěvek od ZP nemůžete dostat. Již jsem to zde psal. Jedná li se o labioPLASTIKU, je to práce plastického chirurga a zde nemají na to pojišťovny kody. Snad gynekologové na to kody mají, ta operace se nazývá redukce malých stydkých pysku, ale domnívám se , že to s plastikou nemá co dočinění. K Vaši potížím, též jsem to zde jednou psal a dokonce jsem se dostal do křížku s jednou čtrenářkou těchto stránek. Napsal jsem " a co mají říkat muži, když mají šourek s varlaty, ti nemají mít obtíže?". Čtenářka mi odpověděla, že je to něco jiného. Já myslím že to něco jineho není.... Tvarů a velikostá malých stydkých pysků je tolik, kolik je žen na světě. Podívejte se na moje stránky, je tam docela obsáhla fotodokumentace. U nás plastických chirurgů se opravdu jedná jen o estetický výkon, který opravdu pojišťovna nehradí.
Zdraví Dr. Tomášek
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Praha . 2. 3. 2013
Dobrý den. Otázka úhrad operací od pojišťovny je nastavena velmi pevně. Buď je operace proplacena plně nebo vůbec. Neexistuje možnost spoluúčastí. dr.Paděra