Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Rhinoplastika - boule na nose po autonehodě

veronicaper
veronicaper
27. 4. 2020 · Poslední odpověď: 2. 5. 2020

Dobrý den, mám jen dotaz. V roce 2018 jsem měla autonehodu (udeřila jsem se o palubní desku) od té doby mám na svém nosu bouli která mě bolí, občas je červená a oteklá. Nedá se na ní sáhnout. (Je na pravé straně na hřbetu nosu) Celkově se mi špatně dýchá. Při pohledu ze strany není vidět. Příkládám fotografii kde se boule nachází. Nemohu na nose nosit brýle. Je nějaká možnost operace? Zajímala by mě předběžná cena. Jsem studentka (operaci bych plánovala do 4 měsíců. Předem moc děkuji za odpověď a za Váš čas P.

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď
na profilu boule není příliš vidět, po 2 letech by otok neměl být výrazný, stejně tak se nedá vyjádřit k dýchání, měla byste zajít na orl a pak se s nálezem zajímat o operaci třeba i na plastické chirurgii, stav po úrazu může mít léčbu hrazenou ze ZP, hezký den prof dušková
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 2. 5. 2020
Správně jste napsala, že z pohledu ze strany není vidět a tak jste poslala snímek z pohledu ze strany. Ale náznak posunuté kostičky je vidět. Pokud jste byla v nemocnici po nehodě ošetřena a máte o tom zdravotní dokumentaci, lze to brát jako "nos po úraze" a může výkon hradit pojišťovna. Ale pokud ne, pak si hradítě výkon jako "estetický nos". Máte-li dokumentaci o původním úraze, obraťte se na veliké kliniky a pokud neuspějěte na jedné, zkuste to na další.
V případě estetické operace se určitě obraťte s takovýmto problémem na ATESTOVANÉHO PLASTICKÉHO chirurga se zkušenostmi v této problematice. Ideální je investovat do konsultací na více pracovištích.