Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Omezení po aplikaci kyseliny hyaluronové?

Anonymní
Radulka
4. 2. 2013 · Poslední odpověď: 29. 5. 2018

Dobrý den,dnes jsem byla již po 3 na aplikaci kyseliny hyaluronové JUVEDERM 4 do nosoretních vrásek a do koutků úst,změnila jsem kvůli ceně lékaře a jsem docela překvapená,jak se liší názory doktorů na omezení po aplikaci.Jsem lektorka spininku a cvičím téměř denně a doktor před tím mi říkal,že intenzivní sport mám omezit jen den,kdy se kyselina vpichuje,druhý den normálně cvičit můžu.potom mi doporučil týden neopalovat,nesaunovat.Ale doktorka dnes mi sport doporučila vynechat určitě 14 dní,prý by se mi mohla kyselina hyaluronová posunout jinat,14 dní neletět letadlem,14 dní nemasírovat.....jak to tedy je hlavně s tím sportem?je to pro mě hodně důležité,prosím o radu,Děkuju Radka

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. Hana Plachá
Karlovy Vary . 7. 4. 2013
Nejlepší odpověď
Dobrý den, myslím, že pokud se naaplikuje 1 nebo 2 ampulky,tak stačí opravdu 2 dny spát na zádech,necvičit a na ošetřené místo nesahat,protože výplně 2 dny pracují.