Zeptejte se lékaře Zbavte se pochybností!

Frakční laser_ komplikace

Simo · Moravská Ostrava · Vytvořeno: 16. 6. 2021 · Aktualizováno: 20. 6. 2021

Dobrý den, 13.5. jsem podstoupila ošetření Laserem CO2 Laser Med 870+ pro odstranění akné, dermatitidy a pigmentace. První týden loupání, druhý týden mizelo červenaní, od té doby je pleť beze změny. Zůstaly mi hnědé, viditelné,fleky na obou tvářích, které se nehojí, nesvětlají. Rozdíl mezi fotkami pleti za poslední tři týdny není vůbec žádný. Dodrženy byly veškeré pokyny lékaře. Ven nechodím už 5 týden. Do obchodu SPF50 a tvář je zakrytá šátkem. Žádným makeupem nelze fleky zakrýt, jsou silně viditelné z dálky. Zajímá mně názor či rada odborníků, co nyní dělat. Dermatoložka mi tvrdí, že toto budu mít na tváři rok. O aktuálním stavu mého emočního zdraví z výsledku zákroku se rozepisovat nebudu. Děkuji S pozdravem.

1 odpověď

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
  • Dr Alberto Leguina-Ruzzi MD PhD

    Dr Alberto Leguina-Ruzzi MD PhD

    Nejlepší odpověď
    20. 6. 2021 ·

    103 odpovědí

    Dobrý den, Simo, pozánětlivá hyperpigmentace je jedním z možných vedlejších účinků CO2 laseru. V těchto případech je důležité co nejdříve vyřešit a provést měření. Podle mých zkušeností použití qswitch anti pigmentace později plus domácí péče s lokálními anti pigmentacemi pomáhá vyřešit problém rychleji.
    S pozdravem,

Najít další otázky

Podobné dotazy

Informace zveřejňované na portálu Estheticon.cz nemohou v žádném případě nahradit konzultaci pacienta s lékařem. Estheticon.cz není odpovědný za produkty nebo služby nabízené odborníky.