Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Cena za posunutí dvorců

tyna228547
26. 6. 2015 · Poslední odpověď: 27. 6. 2015

Dobrý den,chtěla bych se zeptat jaká je cena posunutí dvorců.Jsem rok po augmentaci a dvorce od samého začátku mám nízko,kdyby dvorce byli výš,tak by prsa vypadala lépe.Implantáty mám pod žlázou a jsou mírně pokleslá.Také by mě zajímalo jestli se to dá provést bez hospitalizace v lokální anestezii.K původnímu lékaři,který mě operoval jít nechci(nemám k němu důvěru).Děkuji

Reklama

odpovědi (2)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď
Vážená slečno, ne zcela optimální pozice dvorců máte po augmentaci jako přímý důsledek operace. Je tedy otázka, jak k tomu mohlo dojít. Domnívám se, neviděl jsem Vaše fotografie, neznám Vás, že implantáty nejsou optimálně umístěny. Plastická chirurgie umí posunout dvorce a bradavky, obvykle v souvislosti s modelační operací poprsí. Pak je však otázka proporcionality, jak by prsa vypadla celkově, když se posunou dvorce posunou o kousek nahoru. Tento výkon není zase tak jednoduchý a zanechá typické jizvy. Myslím si, že medicínsky správné by bylo posunout implantáty na správné místo /na konci augmentace se bradavky musí "dívat" lehce od sebe a lehce nahoru/. Když je to jinak, implantát není ve správné pozici. Určitě byste měla překonat zklamání a věc prodiskutovat s operatérem, ten nejlépe ví, jak postupoval a v čem může být úskalí. Jistě Vám v rámci osobní konzultace sdělí svůj názor kvalifikovaný plastický chirurg, pokud takovou konzultaci budete chtít absolvovat, vezměte s sebou veškerou zdravotní dokumentaci týkající se operace.
Srdečně Vás zdravím, prim. Dr. V. Víšek, CSc., plastický chirurg.
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
prim. MUDr. Blanka Vraspírová
Ústí nad Labem . 27. 6. 2015