Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Špatné hojení po zmenšení prsou

A11
22. 3. 2015 · Poslední odpověď: 26. 3. 2015

Dobrý den, prosím o vaše zkušenosti a názor. Jsem více jak 3 týdny po zmenšení prsou a na obou prsech mám nezahojené rány v šířce cca 3 cm ve tvaru obráceného písmene T. Několikrát týdně jezdím na převazy. Zajímalo by mě jak důležité je pevné prádlo po operaci? Domnívám se, že rozestoupení jizev, způsobila nesprávná velikost spodního prádla. Je to možné. Týden po operaci jsem měla krásné jizvy. Na první kontrole jsem lékaři sdělila, že mám prsa až v podpaždí a nedám ruce k sobě, při spánku jsem si ruce podkládala, aby mi prsa zůstala u sebe. Dotázala jsem se, zda je velikost prádla správná, že se mi nezdá příliš pevné a vůbec mě nestahuje. Měla jsem v prádle ještě 2 pleny a stále byla podprsenka volná. Po 2 týdnech jsem měla rány povolené na 1cm. Po dalších 5ti dnech 2cm a poté 3cm. Cítila jsem jak se mi rány trhají a prsa jsem si musela držet, neboť to bylo velmi bolestivé. Lékař (ne operatér) mi na kontrole doporučil se stáhnout obvazem. Nyní jsem po další 3denní hospitalizaci, kterou mi lékař doporučil, kdy mě 1x až 2x denně dělali převaz. Děkuji za váš názor.

Reklama

odpovědí (7)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. David Tomášek
Praha . 26. 3. 2015
Nejlepší odpověď
Vysvětlení je spekulativní.: