Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Teplota po augmentaci

marie8
2. 3. 2015 · Poslední odpověď: 3. 3. 2015

Dobrý den, v pondělí jsem byla na augmentaci prsou pod sval - 450ml. Vše jsem měla v pořádku, bez teploty, tlak dobrý, žádné velké bolesti. V úterý jsem byla propuštěna domů. Večer jsem začala pokašlávat. Myslela jsem si, že je to třeba následek narkózy, jelikož jsem kuřačka. Ve středu už jsem měla zvýšenou teplotu. Prsa v pořádku, nebolela mne, mám jedno prso větší tak o jednu velikost, ale žádnou bolest nepocituji. Na tom druhém mě občas pichne na místě, kde jsem měla dren. Ve čtvrtek se můj stav zhoršil, vysoké teploty skoro 40. Hrozný kašel, rýma atd. Brala jsem Paralen, Codein a Sinecod. Teploty ani po Paralenu neustupovaly, proto jsem navštívila svého praktického lékaře, který mi naměřil CRP testem hodnotu 106. Byla mi podána antibiotika Klacid 500 a prášky proti bolesti, proti teplotě Korylan. Dnes je to už třetí den, co tyto léky beru. Přes den je vše jakž takž v pořádku, ale večer se mi vysoká teplota vrací a vážně mi není dobře. Bojím se, aby ta teplota neměla něco společného s augmentaci. Na kontrolu jdu až v úterý. Předem děkuji za odpověď

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď