Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Laserové ošetření akné u pacientů s chronickým onemocněním

SimS
2. 2. 2021 · Poslední odpověď: 8. 3. 2021

Dobrý den, je mi 29 let a již od dětství mě trápí akné hlavně v oblasti dekoltu a zad. X let jsem chodila na kožní/dermatologii a vyzkoušela jsem x různých přípravků. Ve 20 letech mi zjistili zánět tlustého střeva a bylo mi řečeno, že se jedná pravděpodobně o crohnovu chorobu. Po několika letech na kožním oddělení a xxx vyzkoušených přípravků, jak na předpis, tak ve volném prodeji, jsem změnila kožního lékaře a ten mi oznámil, že akné nikdy nezmizí. Respektive, že tělo reaguje na to, že není 100% zdravé a takhle to dává člověku najevo. Můj dotaz tedy zní: Nemáte zkušenost s léčbou akné pomocí laseru u chronicky nemocných pacientů? Jde mi o to, jestli to vůbec pro mě má smysl vyzkoušet. Velice děkuji za radu. Šimčáková

Reklama

odpověď (1)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
Dobrý den,
léčba smysl má, je vhodná pomocí IPL ošetření, které má prokazatelné protizánětlivé účinky. Nicméně existuje něco jako osa střevo-mozek-kůže (vědecky i klinicky prokázaná), kde se ukazuje, jak chronický zánět má vliv právě na kůži. Nelze tedy tvrdit, že laserovým ošetřením se zbavíte akné nadobro.
S pozdravem.

Související dotazy

Akné a začervenalá pleť v dospělosti

Pepa498239
Pepa498239
3. 5. 2017 · Poslední odpověď: 5. 5. 2017

Dobrý den od svých 15 let mě trápí akné a začervenalá pleť je mi 28 a pořád se toho nemůžu zbavit vyzkoušel jsem hodně mastiček,gelů a všeho možného a buď se to trošku zlepšilo ale za pár dní to bylo stejné nechci si zvyknout na to že budu mít celý život takovou pleť děkuju za pomoc.

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
2 adresy v Praha (kraj) . 5. 5. 2017
Dobrý den,