Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Hrbolky na břiše měsíc po liposukci bolí a řežou

foralka
foralka
19. 5. 2015 · Poslední odpověď: 8. 6. 2015

Pane doktore mám dotaz. Je to měsíc a půl co jsem byla v Brne na liposukci břicha, odebrali mne jen trochu, neměla jsem to bricho tak velké! Ale nejsem spokojená. Břicho je hrbolatý a pomačkaný a na bocích se mi vytvořili dva hrby a poslednich pár dní to začíná dost bolet,pálit a řezat.Byla jsem ve vyhlášené klinice a problémy nechci! Chci se prosím zeptat jak dlouho trvá než se břicho vyrovná?Lékař říka at jsem trpělivá! A ted si myslím,že tam mám asi zánět.Vše jsem dodržovala co mi lékař nařídil.Myslím si,že tým pana Kufy by neměl selhat! Tolik peněz to stálo, a jsem nespokojená!! Děkuji za odpověd. I.K.

Reklama

odpovědí (7)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
Vážená paní,
1 měsíc po liposukci není ještě stav zcela ustálen a často dochází při dodržení doporučení oš. Lékařem / kompresní pradlo , masáže aj./ ke zlepšení stavu, úplně normální není Vámi udávaná bolest, pokud je stav spojen i se změnami na kůži v krajině po liposukci – která se dostaví s odstupem, může jít skutečně o zánětlivé komplikace, doporučuji se v tomto případě kontaktovat s lékařem provádějícím liposukci a potíže konsultovat.

S pozdravem prim. MUDr. B. Vřeský
MUDr. David Tomášek
Praha . 21. 5. 2015
Jste brzy po výkonu. Hodnoťte situaci asi ne dříve než za 3 měsíce. Asi není správné tak brzo po výkonu uvádět operatera. Spíše choďte častěji na kontroly a vysvětlujte problem. Můžete si tak po těch třech měcících zobjektivizovat situaci u jiného odborníka. Určitě se obraťte s takovýmto problémem na atestovaného plastického chirurga se zkušenostmi v této problematice. Ideální je investovat do konsultací na více pracovištích.