Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Otoky po liposukci břicha - 6 týdnů

Socuba
Socuba
15. 6. 2015 · Poslední odpověď: 17. 6. 2015

Dobrý den, je mi 23 let, jsem 6 týdnů po liposukci spodní části břicha. Začátek byl naprosto bezproblémový, v podstatě bezbolestný, otoky minimální. Nerovnosti, hrbolatost apod. samozřejmě byly, ale s tím jsem počítala. Vzhledem ke zhoršené elasticitě kůže jsem i po každém koupání mazala oblast mastným krémem. Před dvěma týdny jsem začala na doporučení lékaře masírovat (ne válečkem) a od té doby mě začala oblast "zlobit". Bolí to, i např. při ohýbání nebo když se náhodou při sezení trochu víc skrčím (při četbě apod.), cítím, že oblast natéká, břicho je stále zatvrdlé, hrbolaté, i když drobná vráska, kterou jsem zde měla, se zlepšila. Při nějakém "špatném pohybu" mě v oblasti píchá a brní. Neumím si představit, že bych teď přestala nosit kompresní prádlo, poskytuje mi určitou ochranu, nebo začala s nějakou sportovní aktivitou. Prádlo budu tedy nosit ještě 2 týdny. K mému dotazu - dá se momentálně něco usuzovat o konečném stavu? Jsou tyto "komplikace" běžné? Kdyby vzhled břicha už měl takto zůstat, asi bych příliš spokojená nebyla. Svého operatéra jsem samozřejmě kontaktovala, ale ráda bych shromáždila více názorů. Děkuji.

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď
Dobrý den, zatím o všem, co popisujete, můžeme říci, že je v mezích normy. Doporučuji naslouchat radám svého operatéra, který nejlépe ví jakou použil operační techniku, jak porobíhal výkon a jaký byl rozsah. Na výsledky je třeba počkat půl roku i déle to je individuální. Přeji rychlé uzdraveni a ústup potíží. Zdraví JB
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 17. 6. 2015