Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Obřízka - zůstalo mi hodně předkožky

Pavel294406
Pavel294406
2. 8. 2015 · Poslední odpověď: 7. 8. 2015

Dobrý den, Přibližně před více než měsícem jsem byl na obřízce - měsíc předtím ještě na frenuloplastice, která mi nepomohla a pro obřízku jsem tehdy nebyl. Měl jsem zúženou a dlouhou předkožku. Apeloval jsem tedy ještě na lékaře, ať mi sebere víc předkožky a řekl, že není problém. Nicméně výsledek je takový jako na fotce. Když jsem se doktora zeptal, jestli se jedná o částečnou nebo úplnou, odpověděl mi že o úplnou a že je potřeba kožní rezervy a že záleží na tom, jakou má kdo erekci (nemyslím si že bych měl s ní nějaký problém) a že se to tedy špatně odhaduje. Poté co mi řekl že mám úplnou tak mi řekl že předkožka má být správně v polovině žaludu a že ji mám přetahovat - což je podle mě oxymorón. Pokud mi prý vadí hrbolky, mám zkusit laser, protože další řezání by způsobilo ještě větší jizvu takže by se nic nevyřešilo. Chtěl bych se tedy zeptat na váš názor a celkově na výsledek operace. Podle mě je i nepovedená uzdička a celkově nerovná jizva. Doteď mažu mastí na jizvy. První 2 fotky jsou v klidovém stavu, poslední 2 při erekci. Díky za odpověď.

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
prim. MUDr. Blanka Vraspírová
Ústí nad Labem . 2. 8. 2015
Nejlepší odpověď
V klidovem stavu se nejedna o uplnou obrizku, pri ni je viditelny cely zalud. Neni Je nutne jizvy rozmasirovat a po Te Je mozna uprava. Zdravi dr vraspirova
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 3. 8. 2015