Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Jak moc lze pysky zmenšit?

rezzzy
11. 12. 2008 · Poslední odpověď: 7. 5. 2010

Dobrý den, je mi 20 let a mám problém s velkými stydkými pysky. Nevím, zda to může být dědičné,moje matka však má ten samý problém. Vzhled je opravdu neestetický, hodně se za to stydím. Při nosení kalhot často cítím, jak se mi odírají o lem nohavic mezi nohama... Malé pysky nejdou nijak "zastrčit" za velké stydké pysky, vždy vyčnívají, jsou do očí bijící nejen "na pohled zdola", ale i zepředu. Je mi to krajně nepříjemné před partnerem a něco jako nuda pláž je pro mě vyloženě noční můra. Proto mám otázku: Je operace jen určitým zmenšením netypicky velkých malých stydkých pysků, nebo mohu být klidná, že po jejím absolvování nebudou pysky tak nehezky vyčnívat alespoň při pohledu zepředu?

Studuji v Praze, ale pocházím z okolí Ostravy, proto bych dala nejraději přednost těmto lokalitám. Chtěla bych se také zeptat na cenu, jelikož z cenový intervalu v ceníku je pro mě (coby studentku) příliš abstraktní. Budu velmi vděčná za odpověď - děkuji mockrát.

Reklama

odpovědí (7)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. David Tomášek
Praha . 7. 5. 2010
Nejlepší odpověď
Já si dovoluji reagovat na příspěvek slečny Horákové, zvané "legni".
Víte Vy ve svých dvaceti letech nemůžete vědět ani stanovovat to, že je někdo ve třiceti méně rozumnější než ve dvaceti, protože jste ještě "jen" dvacetiletá. Vaše připomínka je úsměvná. Odpověď kolegyně Točíkové nebyla o věku jako takovém, protože, věřte, nebo ne, někteří dospělí si pozvou jako doprovod na cestě z operace i své nezletilé děti, takže pojem "někdo dospělý" znamená "komu je více než 18 let". Domnívám se ža právě Vaše připomínka o věku a to, že se Vás to bytostně dotýká napovídá právě tomu, že je vám opravdu jen 20 let. Zdraví Dr. Tomášek