Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Zvětšené zakřivení nosu po úraze-jen otok?

Vevka
8. 2. 2010 · Poslední odpověď: 9. 2. 2010

Dobrý den, před třemi dny jsem utpěla pád, při kterém jsem si narazila nos. Normálně mám nos větší, trošku zakřivený "do skoby", ale během asi 24 hodin po pádu mi nos změnil tvar tak, že je zakřivení o dost znatelnější než předtím. Navíc se mi na hrbolku udělala modřina a při jemném zatlačení mi přijde, jakoby se v nose ně co hýbalo, a dosti to bolí. Dnes jsem pro jistotu navštívila lékaře na ORL, aby vyloučil zlomeninu, poslal mě na rentgen a poté mi řekl, že podle něj nos zlomený není, že ho mám ledovat a počkat, až splaskne otok. Do zprávy mi nicméně napsal, že jsem utrpěna infrakci, tedy nalomení nosu. Chtěla jsem se tedy zeptat, jestli se mám nechat takto odbýt a jestli to zvětšení zakřivení nosu může být způsobeno jen otokem, nebo se mi spíše nějak pohnuly kůstky v nosu a bude to trvalé? V tom případě by asi musela následovat plastická operace, nevypadá to totiž vůbec hezky. Dále bych mě zajímalo, zda by v mém případě přispěla na zákrok zdravotní pojišťovna. Ještě bych chtěla dodat, že hrbolek je tvrdý, jako by pod kůží byla rovnou kost, proto mám obavy, že se o pouhý otok nejedná. Moc děkuji za odpověď...

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
Nejlepší odpověď
Dobrý den,
situaci nelze adekvátně posoudit z vašeho dotazu, pro zhodnocení stavu je nutná konzultace lékaře specializujícího se na nosní chirurgii, samozřejmě s RTG snímkem. Doba na úspěšnou repozici uplynula, dle mého názoru budete muset na konečný výsledek vyčkat a poté se rozhodnout podstoupit plastiku nosu. Nabízíme vám možnost konzultace v našem privátním zařízení.
prim. Vidura
RVmedCentrum
Olomouc
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 9. 2. 2010
Vážená slečno,