Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Zmenšení prsou při obezitě

Gabriela44180
19. 5. 2010 · Poslední odpověď: 18. 4. 2013

Dobrý den, jsem studentka, je mi 21 let, 95kg, 160cm, prsa 95F. Každý mi doporučuje nejdříve zhubnout. Je u mě možné zmenšení prsou? Zhubnout nelze, protože prsa mi brání pohybu aniž bych měla k pohybu odpor, po pohybu mám bolesti prsou, zad a celého hrudníku. Bylo mi doporučeno věnovat se jiným sportům, které by mi nezpůsobovaly bolesti, ale nejsou pro moji redukci váhy účinné... Od 14-17 let jsem měla zvětšenou štítnou žlázu, zvýšený špatný choresterol a nabírala jsem na váze do 90 kg, od 17-21 let nemám žádný zdravotní problém, stravuji se zdravě. Nejsem zastánce hladovek (což by způsobilo jojo efekt) a přehnaných diet, jsem poučená o zdravém stravování dietologem, bylo mi doporučeno se pohybovat, což nelze. Pohybuji se tak, že často jezdím na kole, chodím plavat dvakrát každý týden, každý den nachodím cca 5km pěšky. Prsa mi brání normálně žít. Lze u mě provést zmenšení prsou? Jakou mám šanci?

Reklama

odpovědí (19)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Praha . 7. 4. 2013
Nejlepší odpověď
Navštivte pracoviště plastické chirurgie a pouze plastický chirurg může posoudit, zda je operace indikována a podat žádosti reviznímu lékaři, který ji může schválit. dr.Paděra
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. David Tomášek
Praha . 18. 4. 2013
Nejste na tuto operaci stará...Každá estetická operace je limitovaná zdravím. Měla byste být zdravá.
Zdraví Dr. Tomášek
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
MUDr. Otakar Lucák
Praha . 18. 4. 2013