Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Bolest a jiné nežádoucí účinky 14 dní po aplikaci botoxu

De12
De12
15. 2. 2017 · Poslední odpověď: 8. 6. 2018

Dobrý den, před 14ti dny mi byl aplikován botox do čela a kolem očí (pouze vějířky), chtěla jsem velmi malou dávku a zachování co největší přirozenosti. Na kontrolu teprv půjdu (snažila jsem se lékařce dovolat, ale bezúspěšně, proto mi nezbývá nic jiného, než čekat na termín kontroly). Velmi mě stále bolí celé čelo (i na dotek, celodenně mám pocit velkého tlaku v celé ploše čela), stejně tak celé okolí očí, samozřejmě spadlé obočí a víčka (pocit těžkých víček), extrémně silné tlaky za očima, které už mi způsobují velké problémy s normálním fungováním, protože mě tyto tlaky spolu s těžkými víčky nutí podvědomě to oko otevírat nebo se s ním snažit hýbat, takže výsledek je ten, že mám tiky do očí, od 14 dní trvajících bolestí očí, očního okolí i čela, už mě neustále bolí hlava. Ráda bych slyšela i jiné názory (než který se dozvím od lékařky, která mi zákrok prováděla). Co se s tím dá dělat a především, kdy se celá věc zlepší, protože vše trvá 14 dní a nepozoruji žádné zlepšení, je to stále stejné. Jde mi především o ty nepříjemné tlaky a bolest, která mě již silně omezuje v normálním fungování. Moc děkuji za jakékoliv rady a všem přeji krásný den.

Reklama

odpovědí (5)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
MUDr. David Tomášek
Praha . 15. 2. 2017
Nejlepší odpověď
Takový to stav nelze diskutovat přes server. To se musí vidět. Takto jsou to jen spekulace. Nechte si zobjektivizovat situaci jinde.
Zdraví MUDr. Tomášek, plastický chirurg,
Vyjadřujte se, prosím, ke kvalitě našich odpovědí…

Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Kladno . 17. 2. 2017
víčka můžete rozcvičit cca po 3 týdnech od aplikace a obočí vydrží po celou dobu pusobeni botulotoxinu
Premium
Kladno . 16. 2. 2017