Dobrý den,narodila jem se s pol.synd.V roce 2001 jsem byla poprvé na rekonstrukci pr.prsu(Královské Vinohrady-Mudr Nejedlý),bylo mi 20let,nyní mi bude 30let a na jiné operaci jsem nebyla od r.20O1.Mé dotazy 1)je nutné vyměnit implantát,když jej v sobě mám skoro 10let?Levé prso mám své,ale není asymetrické s tím pravým.Je daleko větší. 2)hradila by pojišťovna výměnu impaltátu pravého prsa a rekonstrukci-úpravu levého prsa,aby byla prsa aspoň trochu stejná? 3)jsem ve stádiu IVF(umělého oplodnění.Kdybych měla dítě,je možné kojit i pravého prsu,které má v sobě implantát?Předpokládám,že z levého ano,když je mé,tj neoprerované a od přírody v pořádku.Mám v plánu jít do budocna na operaci, 4)byla by operace vhodná v době mateřské dovolené?Či popř,v době,kdybych byla ne rizikovém těhotenství-měla neschopenku od prvního měsíce až do porodu?Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den. Nejsem odborník v posudkovém lékařství, a proto neznám přesnou definici dlouhodobé nemoci a tělesného postižení. Ve Vámi popisované situaci však nebude možno žádným operačním postupem dosáhnout funkční ani vzhledové úpravy do obvyklého stavu, tedy normy. Nevím, je -li to možné, ale zkusil bych se obrátit na jiného lékaře k vyjádření a klasifikaci zdravotního stavu. Obdivuji Vás a přál bych Vám usnadnění situace.Nashledanou, dr. Remeš