Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Zmenšení prsou - zbytek starého dvorce

Margitam
30. 10. 2023 · Poslední odpověď: 1. 11. 2023

Dobrý den, jssm 4 tsdny po operaci "zmenšení prsou , doposud jsem byla.spokojená, tvar je pěkný, ale po sundání náplastí z prsou se mi prsa nelíbí, protože v jizvě pod oběma dvorci je tmavá tkáň, která při přelepení jizev nebyla vidět a já si myslím, že to je zbytek dvorce ze starého prsu. Na pravém prsu je to méně /možná 4mm, ale na levém je to hodně, viz foto /. Na kontrole jsem to lékaři sdělila, říkal, že to je pigment, ale to se mi nezdá. Je jedné straně jizvy je to světlé a na druhé straně je tmavá tkáň, takže pigmentaci spojenou s operací vylučuji. Jsem z toho nešťastná, vypadá to ošklivě. Operace nebyla levná a rekonvalescence je dlouhá. Jsem si bohužel jistá, že prso se mělo zabrat více, že se jedná o dvorce z původních prsou. Prosím nějakého lékaře o názor, děkuji

Reklama

odpovědi (4)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Nejlepší odpověď
Vážená paní, neznám Váš předoperační stav, ale celkový výsledek se mi jeví jako velmi dobrý. Onu případnou hyperpigmentaci, či pigmentaci způsobenou okrajem dvorce má smysl hodnotit a řešit nejen po celkovém zhojení, ale po stabilizaci jizev, tedy až za mnoho měsíců. Pak případný problém řešit s vaším operatérem. Případná korekce by byla určitě jednoduchý výkon v lokální anestezii.
S pozdravem, prim . Dr. V. Víšek, CSc., CAN Clinic.
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
Dobrý den,
žel podle fotografií bez znalosti předoperačního nálezu se to nedá zcela přesně zhodnotit. Pravdu můžete mít oba.
S pozdravem

Ivo Menšík
Premium
2 adresy v Praha (kraj) . 31. 10. 2023
Dobrý den,
plně souhlasím s paní doktorkou Šormovou.
S pozdravem
MUDr. Helena Singerová
Premium
Plzeň . 31. 10. 2023
Dobrý den,