Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Art filting vs. Technika Serdev lift

Anonymní
Mata
Praha · Vytvořeno: 22. 2. 2016 · Poslední odpověď 19. 3. 2016

Zdravím všechny, ráda bych znala názor, jestli je vhodnější a trvanlivější Art filting nebo Technika Serdev lift. Je mi 43 let a trápí mě spodní část obličeje, mám dost odolnou a pevnou kůži, nemám již tak pevné kontury obličeje, koutky úst padají a kůže povoluje. Pročetla jsem info o obou technikách a vím, že každá je trochu jiná. Pokud má někdo zkušenosti, ráda bych znala jeho názor, která z technik by mohla mít viditelnější a trvanlivější efekt u zpevnění kontur obličeje a koutků. Děkuji za názory a odpovědi. Mata

11 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    evita351599
    19. 3. 2016

    Poslite mi vasu adresu do sukr. spravy

  • Anonymní
    intuicia
    Doporučený člen
    19. 3. 2016

    dobry den, nemohli by ste mi poslat foto (pripadne orezane foto) pred a po do sukromnej spravy? tiez premyslam o vylepseni vzhladu touto technikou, mam 46 rokov. na stranke arteclinic som podrobne info k tejto technike nenasla. vdaka, s pozdravom.

  • Anonymní
    evita351599
    18. 3. 2016

    Re: juanita
    Dobrý deň, no asi najlepšie bude, keď si to prečítate na stranke kliniky ************
    Uplne laicky a v skratke - nerobia sa tu žiadne rezy, len vpichy a šitie. Samotný výkon nebolí, robi sa v lokalke, ale neprijemná je jej aplikacia. Dnes som 1 den po a bola som cely den v praci. Ked máte dlhe vlasy, zakryjú všetko co maju, pretože opuchy na krku a okolo uší mám, aj vo vlasoch. Pooperačné bolesti tiež, dávam ibalgin. Výsledok je výborný, koža napnutá, samotný výkon trval 45 minut. .

  • Anonymní
    juanita
    18. 3. 2016

    Co to je za metodu Serdev lift. Můžete prosím napsat něco bližšího. Právě přemýšlím o zlepšení svého vzhledu.
    bolí to, jak dlouho po zákroku budete moci mezi lidi???

  • Anonymní
    evita351599